نامه سردار شهید سید حسین گلریز به همسرش؛

وقتی با تو ازدواج كردم، روزی من روز‌به‌روز زیادتر شد

سردار شهید سید حسین گلریز در قسمتی از وصیت‌نامه خود خطاب به همسرش می‌نویسد: هر وقت که مشغول عبادت بودم، با گریه و زاری از خدا التماس می‌کردم که مرا شفا دهد. خداوند برای اینکه مرا از بدبختی و بیچارگی نجات دهد، تو را به من داد و وقتی که با تو ازدواج کردم، روزی من، روز به روز زیادتر شد. خیلی خوشحالم که با تو ازدواج کردم.
کد خبر: ۲۳۹۸۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۳:۴۳ - 20May 2017
وقتی با تو ازدواج كردم، روزی من روز به روز زیادتر شد

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، سردار شهید «سید حسین گلریز»، سال 1338 در «بابل» متولد شد و در تاریخ 61/02/10 در اهواز به شهادت رسید.

متن نامه سردار شهید سید حسین گلریز به همسرش را در ادامه می‌خوانید:

خدمت همسر عزیزم سلام

إن الذین امنوا و الذین هاجروا و جاهدوا فی سبیل الله اولئك یرجون رحمت الله و الله غفور رحیم. (سوره بقره آیه 218)

آنان كه به دین اسلام گرویدند و از وطن خود هجرت نموده و در راه خدا جهاد كردند، امیدوار و منتظر رحمت خدا باشد كه خدا بر آن‌ها بخشاینده و مهربان است.

به فرموده خداوند متعال در قرآن مجید، ما می‌توانیم بفهمیم كه اگر ما ایمان به اسلام داریم و ادعا می‌كنیم كه مسلمانیم، پس باید از شهر و دیار خود مسافرت كرده و به جنگ با كافران و منافقان برویم، وگرنه ما خودمان یكی از دشمنان سرسخت خداییم. راستی خانم عزیزم تو اسلام را دوست داری؟ خدا را دوست داری؟ قرآن را دوست داری؟ پیغمبر رادوست داری؟ 14 معصوم را دوست داری؟ رهبر عزیز خمینی را دوست داری؟ اگر دوست داری پس نشان بده بگو به همه مردم، فریاد بزن كه من در راه خدا شوهرم را، بچه‌ام را، خودم را، خانواده‌ام را، حاضرم قربانی كنم. تمام خوشی‌های دنیا را در راه خدا بدهم، تا خدا از من راضی باشد. اگر این‌كارها را انجام دادی بدان كه حتما به دستور قرآن عمل كرده‌ای.

دیگر هیچ دشمنی نمی‌تواند نارحتی تو را ببیند و خوشحال و قوی تر شود و اسلام را تضعیف كند.

باری بنده حقیر در اینجا حالم خیلی خوب است، البته منظورم این نیست كه در فكر شما نیستم‌. بلكه به تو و بچه‌ام خیلی خیلی خیلی علاقه دارم و محبت‌های تو را هیچوقت فراموش نمی‌كنم.

من می‌دانم كه زنان خوب وجود دارند، ولی من اولین زن پاک و مهربان و با ایمانی كه در طول زندگیم دیدم فقط تو بودی، من تو را در دنیا و آخرت دوست خواهم داشت و دلم می‌خواهد كه در دنیا و هم در آخرت با تو باشم زیرا خیلی لذت می‌برم. من همیشه بیمار بودم و همیشه در زندگی خسته و نارحت بودم، به همین دلیل هر وقت مشغول عبادت بودم، با گریه و زاری از خدا التماس می‌كردم كه مرا شفا بدهد. خداوند برای اینكه مرا از بدبختی و بیچارگی نجات دهد تو را به من داد و وقتی با تو ازدواج كردم، روزی من روز به روز زیادتر شد. خیلی خوشحالم كه با تو ازدواج كرده‌ام. امیدوارم كه حال فرزندم خوب بوده باشد و در آخر خوشبختی شما را از درگاه خداوند متعال خواهانم. امیدوارم در دنیا و اخرت خوشبخت بوده و امام زمان (عج) از شما راضی باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها