آیت الله معلمی آرای خود را به صندوق انداخت

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری صبح امروز در مصلی شهرستان قائمشهر حاضر شده و آرای خود را به صندوق‌ها انداخت.
کد خبر: ۲۳۹۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱ - 19May 2017

به گزارش دفاع پرس از مازندران، آیت‌الله علی معلمی صبح امروز در مصلی شهرستان قائمشهر حاضر شده و آرای خود را به صندوق رای انداخت.

وی با بیان اینکه اعتماد به ملت و چشم داشتن به اقتدار ملت از ویژگی‌ها و وظایف یک رئیس‌جمهور اصلح است، اظهار داشت: بهره گرفتن از همه امکانات داخلی یعنی استفاده از نیروهای لایق بسیجی و جهادی، استفاده از امکانات مادی و معنوی کشور از دیگر وظایف یک رئیس‌جمهور اصلح است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: وجود معادن و ذخایر فراوان در کشور، امکان اشتغال را برای جوانان مهیا می‌کند و مهار آب‌های سطحی برای توسعه کشاورزی و افزایش سطح تولید مواد غذایی در داخل باید در دستور کار قرار گیرد.

این مسؤول با بیان اینکه رئیس‌جمهور باید مصمم باشد و کمر همت را برای آبادانی کشور ببندد، اظهار کرد: یکی از گرفتاری‌های کشور ما این است که نامزدها تنها به یاران انتخاباتی خود فکر می‌کنند چرا که رئیس‌جمهور باید به فکر نظام و آینده کشور باشد و اگر این انگیزه را داشته باشد خداوند به او کمک می‌کند.

آیت الله معلمی تصریح کرد: فردی که در انتخابات ورود پیدا می‌کند باید ظرفیت و تحمل لازم را برای بردن یا باختن داشته باشد به این معنی که اگر حائز اکثریت آرا شد مغرور و اگر رأی کسب نکرد دچار عقده نشود و با این عقده فتنه در جامعه ایجاد کند.

وی ادامه داد: اگر خود کاندیداها از روحیه شایسته مدیریت بهره‌مند باشد، قطعاً هواداران خود را کنترل می‌کنند چرا که ملت ما بصیر و آگاه هستند و رقابت در انتخابات حق ملت است و برای تثبیت ارکان نظام لازم است.

امام جمعه قائم‌شهر با بیان اینکه فلسفه نهضت امام راحل و انقلاب این بود که مردم در اداره کشور دخیل باشند، گفت: از همه مردم شریف قائم‌شهر می‌خواهم که با حضور حداکثری خود مشتی محکم بر دهان دشمنان بکوبند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار