لاریجانی:

مردم قم استقبال خوبی از انتخابات دارند/ حضور چشمگیر مردم در انتخابات امنیت‌ساز است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مردم قم استقبال خوبی از انتخابات دارند چراکه حضور در پای صندوق‌های رأی را وظیفه ملی و الهی خود می‌دانند.
کد خبر: ۲۳۹۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳ - 19May 2017
مردم قم استقبال خوبی از انتخابات دارند/ حضور چشمگیر مردم در انتخابات امنیت‌ساز است

به گزارش دفاع پرس از قم، علی لاریجانی صبح امروز با حضور در مسجد جامع حضرت ابوالفضل (ع) در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا شرکت کرد.

وی دقایقی پس از انداختن رأی خود در صندوق و در جمع خبرنگاران ضمن تبریک به مناسبت حضور یکپارچه ملت ایران در انتخابات اظهار داشت: مردم‌سالاری دینی در ایران یکی از ارکان اساسی است و انتخابات از اهمیت والایی برخوردار است.

لاریجانی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، افزود: ایشان نقش کشور در منطقه را منوط به انتخابات دانستند چرا که حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات سبب حفظ امنیت می‌شود و این مهم وضعیت انتخابات را متفاوت می‌کند.

وی آشفتگی‌های امنیتی در منطقه را مورداشاره قرارداد و عنوان کرد: با توجه به اینکه تقریباً همه کشورها درگیر این موضوع هستند، حضور چشمگیر مردم امنیت‌ساز بوده و سبب دفع دشمن می‌شود، همچنین به پیشرفت کشور نیز کمک می‌کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه نمایندگان مردم در نهادهای مختلف از حقوق آن‌ها دفاع می‌کنند، بیان کرد: اعضای شوراها سبب پیشرفت شهرها شده و انتخاب بالاترین مقام قوه مجریه در پیشرفت و ساماندهی کشور نقش مؤثر دارد.

وی خواستار حضور همه آحاد ملت در انتخابات شد و گفت: امیدواریم امروز جوانان، سالمندان، زنان، مردان و رأی اولی‌ها که حضور در انتخابات برایشان به‌نوعی امتیاز محسوب می‌شود، در انتخابات شرکت کنند و کشور از دستاوردهای حضور پرشور آن‌ها بهره ببرد.

لاریجانی شرکت مردم قم در انتخابات را خوب ارزیابی کرد و ابراز داشت: مردم قم استقبال خوبی از انتخابات دارند چراکه حضور در پای صندوق‌های رأی را وظیفه ملی و الهی خود می‌دانند.

وی با اشاره به اینکه انتخابات تاکنون سالم و خوب برگزار شده است، ادامه داد: تمهیدات اندیشیده شده و تلاش مسئولان اجرایی و نظارتی سبب شده تا هیچ‌گونه مشکلی در روند برگزاری انتخابات پدید نیاید و از آرای مردم صیانت شود.

رئیس نهاد قانون‌گذاری با تأکید بر اینکه انتخابات سبب انتخاب مسئولان کشور می‌شود، گفت: در این راستا باید از رأی مردم حراست شود تا ایرانی آباد و پیشرفته داشته باشیم، بنابراین انتخابات پشتوانه‌ای برای ملت ایران محسوب می‌شود.

وی ضمن تشکر از عملکرد صداوسیما برای حضور اکثریت مردم در انتخابات، خاطرنشان کرد: مردم با دیدن مناظرات به وجوه متعدد امر آگاه شده و از نظرات کاندیداها مطلع شدند.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها