سردار غیب پرور در گفت‌وگو با دفاع پرس:

عرصه انتخابات عرصه نا امن ساختن کشور نیست

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: عرصه انتخابات اگر چه عرصه رقابت و مبارزه سالم محسوب می‌شود اما عرصه نا امن کردن کشور نیست؛ لذا تذکر مقام معظم رهبری در خصوص امنیت انتخابات، تذکری به همه بود که می‌بایستی در حفظ امنیت کشور کمک و دقت کنیم.
کد خبر: ۲۳۹۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱ - 19May 2017
عرصه انتخابات عرصه نا امن ساختن کشور نیستسردار «غلامحسین غیب‌پرور» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس در خصوص بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با امنیت انتخابات که فرمودند «هر کس بخواهد امنیت انتخابات را بر هم بزند سیلی سختی از مردم خواهد خورد»، اظهار داشت: دشمنان نظام همواره به دنبال این هستند که کشور ما نا امن باشد و انتخابات هم در فضایی امنیتی برگزار شود اما این بدان مفهوم نیست که کشور نا امن شده؛ اصلا اینگونه نیست.
 
وی افزود: هشداری که مقام معظم رهبری دادند هشداری جدی هم برای دشمنان نظام و افراد نفوذی و هم تذکری بود که نامزدها و طرفداران آن‌ها بدانند عرصه انتخابات اگر چه عرصه رقابت و مبارزه سالم محسوب می‌شود اما عرصه نا امن کردن کشور نیست؛ لذا این تذکری بود به نامزدها، طرفداران و ستادهایشان و هم به همه ما که می‌بایستی در حفظ امنیت کشور کمک و دقت کنیم.  

سردار غیب پرور ادامه داد: ما امنیت کشورمان را با هیچ موضوعی عوض نمی‌کنیم لذا اکنون امنیت برقرار است و هیچ مشکلی هم وجود ندارد.
 
وی همچنین در خصوص توصیه به بسیجیان جهت مشارکت در انتخابات نیز گفت: همه ملت ایران را بسیجی می‌دانیم لذا این ملت بسیجی نیازی به توصیه یا گفته من ندارند چون در این زمینه مقام معظم رهبری توصیه‌های لازم را بیان فرمودند علاوه بر این مردم نیز فهم، درک و بصیرت لازم برای حضور و مشارکت در انتخابات را دارند.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین همچنین با بیان اینکه انتخابات یک جشن ملی است، عنوان کرد: شرکت در انتخابات به منزله یک رفراندوم برای نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود؛ این رای دادن به اصل نظام، تداوم انقلاب و حفظ ارزش‌ها است پس شرکت در انتخابات یعنی نه گفتن به دشمنان؛ کسانی که حتی یک لحظه هم به حیات ما راضی نیستند.

وی اضافه کرد: بنابراین همه باید حضور یابند و دلیلی نمی‌بینم کسی نیاید مگر کسی که در حال احتضار باشد؛ بر این اساس همه باید در انتخابات مشارکت کنند.
 
انتهای پیام/231
نظر شما
پربیننده ها