حجت الاسلام علوی خبر داد؛

انهدام 2 تیم تروریستی در چابهار و کردستان/ شهادت یکی از سربازان گمنام امام زمان(عج)

وزیر اطلاعات از انهدام 2 تیم تروریستی در چابهار و کردستان خبر داد و گفت: در جریان درگیری با تروریست‌ها در چابهار، یکی از سربازان گمنام امام زمان (عج) به شهادت رسید.
کد خبر: ۲۴۳۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۱ - 14June 2017
یک تیم تروریستی در کردستان زیر ضربه نیروهای امنیتی قرار گرفت/ اولین شهید وزارت اطلاعات از اهالی گیلانبه گزارش گروه دفاعی و امنیتی دفاع پرس، سومین نشست کانون حرفه‌ای رسانه چهارشنبه شب با حضور خبرنگاران، عکاسان و اهالی رسانه، حجت الاسلام و المسلمین «سید محمود علوی» وزیر اطلاعات و «بهروز کمالوندی» معاون رییس سازمان انرژی اتمی برگزار شد.

وزیر اطلاعات در این نشست با اشاره به مقام و منزلت امام علی (ع) گفت: طی سال‌های اخیر اخلاق در جامعه کمرنگ شده است و برخی کارهای خلاف اخلاق تغییر نام داده‌اند.

وی با اشاره به دیدار مدیران وزارت اطلاعات با رهبر معظم انقلاب گفت: اولین توصیه ایشان معنویت بود و در جامعه خبری نیز این گونه باید باشد. ترویج اخلاق انسانی- اسلامی در عرصه رسانه موضوع مهم دیگری است.

علوی با بیان اینکه رعایت اخلاق موضوع مهم دیگری است که ما اگر آرزوی بهشت رفتن هم نداشته باشیم باز هم شایسته است که به این ارزش‌ها پایبند باشیم زیرا در دنیا هم موفق خواهیم بود، اظهار داشت: اخلاق در بین مدعیان تدین کمرنگ شده و این درد بزرگی است.

وزیر اطلاعات ادامه داد: نقد مودبانه بسیار مهم است و در آن نباید به شخصیت فرد توهین کرد و یا آن را هدف قرار داد. رسانه باید افکار عمومی را در مسیر سازنده راهنمایی کند و نه اینکه عقده‌های جناحی را دنبال کنیم.

علوی با اشاره به عملیات‌های وزارت اطلاعات گفت: امروز در چابهار یک تیم تروریستی پیش از عملیات ٧ نفر دستگیر شدند و اولین شهید وزارت تقدیم شد. ما 120 تیم تروریستی را طی این سال‌ها ضربه زدیم و شهید تا به حال نداشتیم. یک تیم تروریستی نیز در کردستان زیر ضربه رفت. عربستان اسپانسر این تیم تروریستی است و بسیاری از کشورهای اطراف به عنوان مزدور برای عملیات تروریستی آمده‌اند که تیم امروز دو نفر خارجی داشت.

وی افزود: شکست در «رقه و موصل» آنها را دیوانه‌وار واداشتن تا اقدامی کنند. در روز قدس سال گذشته یک تروریست تونسی دستگیر شد که الان در اوین است و کسانی که به ما می‌گویند دنبال کیس‌سازی هستیم با این فرد دیدار کنند و ببینند چه برنامه‌هایی برای ایران داشته‌اند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها