سردار منتظرالمهدی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

ماموریت‌های ناجا با بهره‌گیری از نظرات رسانه‌ها اجرا می‌شود

معاون اجتماعی نیروی انتظامی با اشاره به تعامل نیروی انتظامی با رسانه‌ها، گفت: ماموریت‌های این نیرو با بهره‌گیری از تجربیات و نظرات رسانه‌ها تدوین و اجرا می‌شود.
کد خبر: ۲۴۸۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵ - 17July 2017
با مشارکت رسانه‌ها و استفاده از تجربیات آن‌ها ماموریت‌های زیادی به فرجام می‌رسانیم
سردار «سعید منتظرالمهدی» معاون اجتماعی نیروی انتظامی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس در خصوص نقش رسانه‌ها در اجرای برنامه‌های نیروی انتظامی، اظهار داشت: اجرای برنامه‌ها بدون فضاسازی قبل و بعد توسط رسانه‌ها اثرگذاری نخواهد داشت.
 
وی ادامه داد: انسان‌ها و سازمان‌های هوشمند باید ارتباطات وسیع و معناداری با رسانه‌ها داشته باشند؛ رسانه‌ای که به‌ درستی بتواند اخبار را انتقال بدهد و خود باعث تشویش اذعان نشود و یک روشنگری در جهت هر چه بهتر انجام دادن ماموریت‌های مورد نظر انجام دهد.
 
منتظرالمهدی افزود:‌ نیروی انتظامی یکی از دستگاه‌هایی است که هم ارتباط خوبی از گذشته تا به امروز با رسانه‌ها داشته و هم اینکه رسانه‌ها با این دستگاه ارتباط خوبی برقرار کرده‌اند.
 
سخنگوی نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی جایگاه رسانه‌ها را به خوبی می‌داند و تلاش می‌کنیم تا در سایه مشارکت، همدلی و استفاده از تجربیات و نظرات رسانه‌ها، ماموریت‌های بی‌شمار خود را به سرانجام برسانیم.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها