وصیت‌نامه شهید «مسلم فراهانی»؛

کسی که پیرو ولایت فقیه نیست، در تشییع جنازه من شرکت نکند

شهید فراهانی در وصیت‌نامه خود آورده است: «کسی که پیرو ولایت فقیه نیست در تشییع جنازه من شرکت نکند.»
کد خبر: ۲۴۸۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷ - 17July 2017
کسی که پیرو ولایت فقیه نیست در تشییع جنازه من شرکت نکند

به گزارش خبرنگار ساجد، شهید «مسلم فراهانی» 14 تیر 1344 چشم به جهان گشود. وی 5 تیر 1361 در تپه شیاکوه، در حالی که در آخرین لحظات عمر خود، دعای «اللهم ارزقنی توفیق الشهاده فی سبیلک» را زمزمه می‌کرد، به شهادت رسید.

وصیت‌نامه شهید «مسلم فراهانی»

«بسم رب الشهداء و الصدیقین

و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون.

به نام خداوند معتال هستی و مرگ در اختیار قدرت اوست و به نام کسی که صاحب روز جزاست. با سلام به تمامی شهدای تاریخ و با سلام و درود به رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی، سخن خود را آغاز می‌کنم:

خداوند معتال را شکر می‌گزارم که موقعی مرا آفرید و به من جان داد که دنیای اسلام با تغییر و تحولاتی عظیم روبرو بود. او را شکر می‌گذارم که به من عمری داد که در گمراهی نمیرم و جان خود را بدون سرمایه تسلیم او ننمایم.

او را شکر می‌گزارم که چنین انقلاب عظیم اسلامی را نصیب کشور ما نمود و باعث شد که ما از زیر یوغ ستم مادی و معنوی شرق و غرب بدر آئیم و به اسلام عزیز روی بیاوریم.

او را شکر می‌گزارم که چنین رهبر عزیز و فداکار را در عصر ما جلوه‌گر نمود و باعث روشن شدن کفر و دادن راه به ما برای رسیدن به استقلال آزادی جمهوری اسلامی شد و بسیار تاسف می‌خورم که نتوانستم که امام عزیزمان را ، این پیر جماران را از نزدیک دیدار کنم و خاک پای او را ببوسم. از خدا می‌خواهم که از عمر بسیار ناچیز ما بکاهد و بر عمر گرانقدر و گهربار امام بیافزاید ان‌شاءالله.

خدای را شکر می‌گزارم که چنین روحانیت مبارز با صبر و مقاومت در برابر ضد انقلاب بر ما اعطا فرمود و در دل آن‌ها، دانه خدمت به مردم برای خدا را پاشید و من این را صریحا می‌گویم که اگر روحانیت مبارز در میدان نبرد نبود، یا انقلاب ما به سختی شکست می‎خورد و یا به کلی منحرف می‌شد. درود بر آنان می‌فرستم که با عشق از ته دل به این اسلام و ملت خدمت می‌کنند و از خدا می‌خواهم که آن‌ها را سرافراز و پاینده بدارد. کسانی را که به مردم و اسلام خدمت می‌کنند و نابود بگرداند کسانی را که دشمن با اسلام و مردم هستند.

خدا را شکر می‌گویم که چنین رزمندگانی را در اختیار ما گذاشت که ما با آن‌ها به جنگ خصم زبون برویم. رزمندگانی که جان خود را در کف دست نهاده و چونان شیر ژیان با دشمن به نبرد می‌پردازند. زرمندگانی که به راستی زاهدان شب و شیران روز می‌باشند و تا نابودی کفر و استکبار جهانی با آن‌ها می‌جنگند. خداوند یار و نگهدار همه آن‌ها باشد.

من او را شکر می‌گزارم که به من توفیق داد که به جنگ ظالم و استکبار رفته و چنان نیرویی به من داد که جلوی خصم بایستم و به فیض برسم.

ولی...

با این همه مسائل و اعجازهای خداوند در حلول انقلاب و جنگ، باز هم کسانی پیدا می‌شوند که یا ناآگاهانه و یا فریب خورده و یا آگاهانه با اسلام و انقلاب در ستیزند و به رویارویی با آن‌ها پرداخته‌اند. آن‌ها حاضر نیستند که حتی لحظه‌ای به ثمرات این انقلاب فکر کنند. می‌دانید چرا؟ زیرا که گوش دارند و نمی‌شنوند، چشم دارند و نمی‌بینند، بلکه آن‌ها کر و کورند که معجزه اسلام را نمی‌بینند. از خدا می‌خواهیم که آن‌ها را به راه راست هدایت بفرماید.

و من به شما اطمینان می‌دهم که آخر کار ما پیروزیم. درست است که با مشکلات سختی گلاویز هستیم و خداوند به ما امید پیروزی را در این آیه شریفه داده است که:

«و نرید انمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمة و نجعلهم الوارثین»

خداوند در این آیه شریفه ما را وارث زمین و قدرت خطاب نموده است و امید به این که ما با تمام قوا برای نیل به این هدف به پیش برویم ان‌شاءالله.

ولی این خود نیز راهی دارد و آن پیروی از دستورات الهی است و ما باید همیشه این نکته را در نظر داشته باشیم که انالله و انا الیه راجعون و ما در آخر به سوی او می‌رویم و باید جواب اعمال خود را پس دهیم و چه بهتر آن که به دستورات اسلام و پیامبر و ائمه اطهار و ولایت فقیه گوش داده تا در آن جا بتوانیم که بهتر جواب بدهیم.

و اما وصایا:

اولا: وصیت من همچون شهیدان دیگر که وصیت نموده‌اند که «کسی که پیرو ولایت فقیه نیست در تشییع جنازه من شرکت نکند».

دوما: این است که همه باید پیرو رهنمودهای اسلام و رهبر و خط سرخ شهادت باشید که این خود راهی است برای رسیدن به پیروزی اسلام.

سوما: این که من با میل و رغبت خود و بنا بر وظیفه شرعی خود قدم به این راه گذاشته و به فیض الله رسیده‌ام و امیدوارم که شما هم رهرو اسلام و رهبر و شهیدان باشید.

چهارما: از پدر و مادر خود می‌خواهم که برای من کمتر گریه کنند و بیشتر اظهار رضایت نمایند که این خود پتک محکمی است بر سر دشمنان اسلام و افتخاری برای اسلام و شما.

پنجما: در بالای قبر من پرچمی بیاویزید که در آن نقش امام باشد که همه بدانند که رهبر ما خمینی روح خداست.

و در آخر از همه دوستان و آشنایان حلالیت می‌طلبم و از آن‌ها می‌خواهم که این بنده حقیر را به بزرگواری خویش ببخشند. خداوند یار و یاورتان باد.

به امید دیدار در درگاه خداوند

الله اکبر – خمینی رهبر

مرگ بر آمریکا – مرگ بر شوروی – مرگ بر اسرائیل»

انتهای پیام/ 181

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار