سردار «بهمن کارگر»:

بهترین راه برای مقابله با جنگ نرم دشمن ترویج فرهنگ دفاع مقدس است

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: یکی از موضوعاتی که ما نگران آن هستیم فرهنگ است که در این مقوله با غربی‌ها در حال جنگ هستیم و بهترین راه برای مقابله با جنگ نرم دشمن ترویج فرهنگ دفاع مقدس است.
کد خبر: ۲۴۸۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶ - 17July 2017

دفاع مقدس کلید وحدت، مقاومت و پیشرفت و دوستی در کشور استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خراسان شمالی، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس پیش از ظهر امروز در جمع کارکنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی اظهار داشت: دفاع مقدس کلید وحدت، مقاومت و پیشرفت و دوستی در کشور است، چرا غربی‌ها ایران را تحمل می‌کنند؟ زیرا آنها یک بار ما را امتحان کرده‌اند.

وی بیان داشت: یکی از موضوعاتی که ما نگران آن هستیم فرهنگ است که در این مقوله با غربی‌ها در حال جنگ هستیم و بهترین راه برای مقابله با این جنگ نرم دشمن ترویج فرهنگ دفاع مقدس است.

سردار کارگر افزود: در بحث دفاع مقدس خیلی کار انجام شده است ولی خیلی کارها مانده است، ما نباید به این مقدار کار قانع باشیم، روزی که ما قانع شدیم روز مرگ ماست، ما باید رو به جلو حرکت کنیم، افقمان باید افق بلندی باشد، با افق کوچک نمی‌توانیم موفق باشیم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه باید حال و هوای دفاع مقدس را حفظ کنیم گفت: راه اصلی پیشرفت در کارها تقوی الهی است، اگر تقوی الهی نداشته باشیم موفق نیستیم. باید ببینیم رزمندگان چگونه جنگیدند و موفق شدند، باید به آنها نزدیک شویم و راه و رسم زندگی آنها را در پیش بگیریم.

وی با بیان اینکه موقعی که جنگ شروع شد ما تا حدودی توانستیم واقعه کربلا را درک کنیم، افزود: ما در جنگ تحمیلی فاقد امکانات دفاعی بودیم حتی سیم خاردار را از دیگر کشورها خریداری و وارد می‌کردیم ولی امروز توفیق داریم که به همت جوانان و متخصصین خودمان موشک بسازیم و به دیگر کشورها صادر کنیم.

سردار کارگر گفت: حضرت آقا می‌فرمایند «این دفاع مقدس بود که انقلاب را تثبیت کرد»، از برکات دفاع مقدس بود که از لحاظ پزشکی، هسته‌ای، سلول‌های بنیادی، نانو و... متحول شدیم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در ادامه با اشاره به اینکه در جنگ تحمیلی ما دستمان خالی بود مقدار زیادی از استان‌های مرزی ما اشغال شد، چه شد که یکباره ورق برگشت؟ تصریح کرد: آماری که منتشر شده است خیلی عجیب است، عراق در ابتدای جنگ 300 هواپیما داشت، ما 300 هواپیما را ساقط کردیم ولی در آخر جنگ عراق 600 هواپیما داشت، آمار نیروی زمینی عراق در ابتدای جنگ 220 هزار نفر بود که بالغ بر 300 هزار نفر عراق در جنگ تلفات داد ولی در آخر جنگ بالغ بر یک میلیون نفر نیرو داشت، این آمار نشان داد همه کشورها پشت عراق ایستادند و حزب بعث را حمایت کردند.

وی در انتها گفت: من به قطع یقین می‌گویم که جوانان الان ما از جوانان دوران انقلاب و دفاع مقدس برترند، برای ترویج و انتقال فرهنگ دفاع مقدس باید با روی باز با جوانان برخورد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار