امیر جهانشاهی:

لازمه حضور در نیروهای مسلح اعتقادات راسخ است

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش گفت: لازمه حضور در نیروهای مسلح اعتقادات راسخ است و باید صداقت را سرلوحه کار خود قرار داد.
کد خبر: ۲۴۸۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۳ - 17July 2017
لازمه حضور در نیروهای مسلح اعتقادات راسخ است

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ «علی جهانشاهی» معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش در جمع دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش اظهار داشت: کسانی که در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خدمت می‌کنند، سربازان اما زمان (عج) محسوب می‌شوند.

وی خطاب به دانشجویان افسری عنوان کرد: شما این لباس را پوشیده‌اید که از دین اسلام، کشور و انقلاب و مسلمانان جهان دفاع کنید و در این راه باید به خداوند منان توکل کنید.

امیر جهانشاهی با بیان این که فرماندهی کل قوا (حفظه الله تعالی) نگاه ویژه‌ای به دانشگاه‌های افسری ارتش دارند، گفت: دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش خون‌های تازه‌ای هستند که وارد شریان‌های ارتش می‌شوند؛ خود را باید برای مسئولیت‌های مهم آماده کنید.

وی افزود: شما دارای اعتقادات قوی هستید؛ اهداف مهم و مشخصی را در که نیروهای مسلح را انتخاب کرده‌اید لازمه حضور در نیروهای مسلح اعتقاد راسخ است.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش ضمن توصیه به نماز اول وقت بیان داشت: در سخت‌ترین شرایط باید آموزش‌های لازم را فرا گیرید و صداقت را در سرلوحه کار خود قرار دهید تا افسرانی مومن و صادق برای ارتش جمهوری اسلامی ایران باشید.

انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها