در گفت‌و‌گو با دفاع پرس مطرح شد؛

برنامه «مجمع وعاظ انقلابی» برای دیدار با خانواده شهدا

عبدالملکی از اعضای مجمع وعاظ انقلابی از تداوم برنامه‌های این مجمع برای دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم خبر داد.
کد خبر: ۲۵۱۰۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷ - 04August 2017

برنامه «مجمع وعاظ انقلابی» برای دیدار با خانواده شهداسید امیر عبدالملکی از اعضای مجمع وعاظ انقلابی در گفت‌و‌گو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس با اشاره به فعالیت‌های این مجمع در پیگیری مشکلات خانواده شهدا و دیدار و تجلیل از آنان، اظهار داشت: با توجه به اینکه امور مربوط به شهدای ایرانی متولی دارد،‌لذا در خصوص شهدای غیر ایرانی ساکن کشور از جمله شهدای فاطمیون احساس نیاز برای فعالیت بیشتر کردیم.

وی افزود: از این رو این شهدا را اولویت اول برنامه‌های خود قرار دادیم تا در پاسخ به منویات رهبری پیرامون بحث آتش به اختیار پیگیر وضعیت معیشت این خانواده‌ها باشیم.

عبدالملکی تصریح کرد: در دهه کرامت برنامه دیدار از 4 خانواده از شهدا و ایثارگران لشکر فاطمیون گذاشته شد و روز چهارشنبه 11 مردادماه جمعی از وعاظ کشور به دیدار این خانواده‌ها رفتند.

وی بیان کرد: در ابتدای برنامه دیدار از خانواده شهدا به دیدار خانواده شهید جواد ملک محمدی از فعالان عرصه جهادی کشور که چندی پیش پس از طی یک مجروحیت سخت به شهادت رسید رفتیم.

وی با اشاره به فعالیت‌های آینده جامعه وعاظ انقلابی در بحث خانواده شهدا گفت: پیش از ماه محرم به احتمال زیاد همایشی در قم برگزار خواهد شد که در حاشیه این همایش از خانواده شهدای فاطمیون نیز دیدار خواهیم داشت و امید داریم این برنامه در آینده نزدیک در شهرهای دیگر نیز انجام شود.

عضو مجمع وعاظ انقلابی به دیگر فعالیت‌های این گروه اشاره کرد و افزود: از دیگر فعالیت‌های ما برگزاری اردوهای جهادی در مناطق محروم کشور و مناطق محروم تهران و حومه است در این راستا پایان مردادماه امسال برنامه حضور در مناطق قلعه گنج کرمان را داریم.

انتهای پیام/ 141


غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۳
0
0
زنده باد فاطمیون
نظر شما
پربیننده ها