تقدیم 5 شهید مدافع حرم ایرانی در روزهای اخیر

پنج تن از مدافعان حرم ایرانی در روزهای اخیر در سوریه به دست نیروهای تکفیری به شهادت رسیدند.
کد خبر: ۲۵۱۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴ - 09August 2017
تقدیم 5 شهید مدافع حرم ایرانی در روزهای اخیر

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، پنج تن از مدافعان حرم ایرانی که برای دفاع از حریم ولایت داوطلبانه به سوریه اعزام شده بودند، توسط نیروهای تکفیری وهابی در هفته جاری به شهادت رسیدند.

شهید «مرتضی حسین‌پور» اهل شهرستان لنگرود از پاسداران نیروی قدس سپاه در گیلان بود که حین عملیات مستشاری به شهادت رسید. وی بیستمین شهید مدافع حرم استان گیلان است که در تدمر سوریه به شهادت رسیده است.

شهید مدافع حرم «محمد تاج‌بخش» اهل شهرستان گتوند استان خوزستان،‌ دیگر شهید این هفته است که در دفاع از حریم اهل بیت (ع) در سوریه به قافله شهدا پیوست.

«علی عظیمی» از اهالی زرند استان کرمان و شهید دیگری است که هفته جاری در دفاع از اسلام حقیقی به دست نیروهای تکفیری به شهادت رسید. وی از پاسداران تیپ 38 ذوالفقار بود.

«شهید محمد علی‌پور» از پاسداران اندیمشکی و از رزمندگان دوران دفاع مقدس بود که در دفاع از حریم اهل بیت (ع) به همرزمان شهیدش پیوست. وی از نیروهای بازنشسته سپاه و از فرماندهان زرهی در سوریه بود که به صف مدافعان حرم پیوست.

مدافع حرم «محسن حججی» اهل نجف آباد اصفهان دیگر شهید مدافع حرم است که دو روز پیش در عملیات داعش در نزدیکی مرز سوریه با عراق اسیر شده بود، داعش تصاویری از به شهادت رساندن این رزمنده ایرانی را منتشر کرده است. این شهید از نیروهای لشکر زرهی 8 نجف اشرف بود که از وی یک فرزند دو ساله به یادگار مانده است.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار