تاکید ارتش «یمن» بر آغاز عملیات گسترده علیه متجاوزان

معاون سخنگوی ارتش یمن از آغاز عملیات نظامی چند‌جانبه علیه ائتلاف متجاوز سعودی و مزدوران آن در عمق خاک عربستان بعد از هدف قرار گرفتن کشتی متجاوزان در سواحل «مخا» خبر داد.
کد خبر: ۲۵۲۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۱ - 12August 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، «عزیز راشد»، معاون سخنگوی ارتش یمن تاکید کرد: هدف قرار دادن کشتی جنگی وابسته به ائتلاف متجاوز عربستان توسط نیروی دریایی ارتش در سواحل «المخا» یک اقدام خاص بوده و این کشتی سیزدهمین کشتی بود که توسط نیروی دریایی و گارد ساحلی مورد هدف قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: این عملیات بسیار گسترده خواهد بود همان طور که وزیر دفاع پیشتر تاکید کرده که عملیات آتی از لحاظ اقتصادی و نظامی بسیار دردناک خواهد بود و امروز شاهد آغاز این عملیات نظامی میدانی و یا دریایی و یا موشکی هستیم که قرار است بر سر متجاوزان و مزدوران در عمق خاک عربستان از سوی ارتش و کمیته های مردمی فرود آید.

راشد تاکید کرد: ارتش و کمیته های مردمی فرماندهی این عملیات نظامی زمینی یا دریایی یا موشکی را برعهده می گیرند.در اقدامات نظامی هدف قرار دادن کشتی های جنگی و یا هر نوع عملیات نظامی تنها بعد از جمع آوری اطلاعات میدانی و اقدامات دقیق الکترونیکی و راداری صورت می گیرد. تجهیزات نظامی نیروی دریایی برای هدف قرار دادن کشتی های جنگی و ناوها بسیار مناسب است و این مساله برتری نظامی نیروهای یمنی را نشان می دهد.

منبع: مشرق نیوز
نظر شما
پربیننده ها