جانشین فرمانده سپاه استان بوشهر:

عملکرد سپاه در خدمت‌رسانی به مردم برای همگان روشن است

سرهنگ حمید خرم‌دل گفت: عملکرد سپاه در ابعاد مختلف و در خدمت‌رسانی به مردم برای همگان روشن است.
کد خبر: ۲۵۲۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۷ - 13August 2017
عملکرد سپاه در خدمت‌رسانی به مردم برای همگان روشن استبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سرهنگ حمید خرم‌دل جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر شب گذشته در گردهمایی سپاه محور اتحاد اظهار داشت: دشمنان قصد دارند کشوری که توانسته کشورهای منطقه را در مقابل استکبار سر پا نگه‌ دارد، نابود کنند.

وی با تاکید بر اینکه تخریب و تضعیف جایگاه رهبری و سپاه و از بین بردن این دو سرمایه عظیم نظام در دستور کار دشمن است، خاطرنشان کرد: این راهبرد دشمن در داخل و خارج از کشور بوده و به شدت پیگیر این راهبرد است.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه استکبار و دوستان نظام به قدرت و نفوذ رهبری و سپاه انقلاب اسلامی نه تنها در ایران بلکه در منطقه به خوبی واقفند، اضافه کرد: پاسداری از انقلاب اسلامی وظیفه سپاه بوده و از این طریق است که دشمنان به دنبال تخریب این سرمایه عظیم انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه امام علی(ع) ۲۵ سال خانه‌نشین شد برای اینکه مردم در صحنه نبودند، ادامه داد: حضور باشکوه مردم در انتخابات مقبولیت نظام بوده و این سرمایه است.

خرمدل با اشاره به اینکه سپاه محور اتحاد برای همگان است، افزود: مردم‌داری وظیفه و رسالت اصلی سپاه است.

وی با تاکید بر اینکه ما نباید اجازه دهیم که دشمن بین سپاه و دولت شکاف ایجاد کند، گفت: عده‌ای در داخل و استکبار می‌خواهند بین مردم و مسئولان اختلاف و شکاف باشد.

خرمدل با بیان اینکه ما هر چه توپ و تانک هم داشته باشیم اما در دل مردم جا نداشته باشیم موثر نخواهیم بود، ادامه داد: عملکرد سپاه در ابعاد مختلف و در خدمت‌رسانی به مردم برای همگان روشن است.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با تاکید بر اینکه تمام تلاش‌ها و زحمات پاسداران برای رضای الهی است، افزود: اگر اخلاص ار مجموعه سپاه برداشته شود هیچ چیزی از سپاه نمی‌ماند.

خرمدل با تاکید بر اینکه فلسفه کار اقتصادی سپاه کار اقتصادی با سودآوری نیست، افزود: سپاه اگر در فعالیت‌های اقتصادی هم سودی داشته باشد برای مردم است.

وی با تاکید بر اینکه در تمام دنیا بخشی از ارتش‌ها به اقتصاد کشورشان کمک می‌کنند، تصریح کرد: دست‌هایی در کار است که نمی‌خواهند ایران در عرصه اقتصادی موفق باشد.
 
منبع: مهر
نظر شما
پربیننده ها