بیانیه کانون صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران؛

اصحاب رسانه به تأسی از شهید حججی به ترویج فرهنگ مقاومت و ایستادگی بپردازند

کانون‌ صنفی روزنامه‌نگاران و خبرنگاران ایران در بیانیه‌ای با پاسداشت یاد و خاطره شهید محسن حججی، اصحاب رسانه را به ترویج فرهنگ مقاومت و ایستادگی و سرعت عمل در پاسخ‌گویی به شبهه‌افکنی‌ها و تهاجم فرهنگی دشمن فراخواند.
کد خبر: ۲۵۲۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶ - 13August 2017
اصحاب رسانه به تاسی از شهید حججی به ترویج فرهنگ مقاومت و ایستادگی بپردازندبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، کانون صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران در بیانیه‌ای به مناسبت شهادت مظلومانه محسن حججی بر تداوم راه آن شهید والامقام تاکید کرد و از اصحاب رسانه و اهل قلم خواست تا به تاسی از روحیه مقاومت و ایستادگی آن شهید در حفظ و تقویت فرهنگ مقاومت،‌ ایثار و شهادت کوشاتر از گذشته عمل کنند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ ( آیه 169 سوره مبارکه آل عمران)

«...راه پیشرفت ایران اسلامی، احیاء روحیّه‌ی انقلابی و احیاء روحیّه‌ی مجاهدت است . مجاهدت، میدانهای فراوانی دارد....» ( بخشی از بیانات امام خامنه‌ای در دیدار جمعی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم)

خبر شهادت مظلومانه و غریبانه محسن حججی از جوانان مدافع حرم،‌جامعه ایران اسلامی و اصحاب رسانه و اهل قلم را به ستایش مقاومت، ایستادگی و صلابت تحسین‌برانگیز وی در قتلگاه داعشی‌ها واداشته است.

شهید حججی پیش از سفر به سوریه نیز با حضور در اردوهای جهادی علاوه بر مبارزه با نفس، خودسازی و تهذیب روح خویش، نقشی ارزنده و فراموش‌ناشدنی در تقویت و گسترش ادبیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از خود برجای گذاشته است. بسیاری از روستاهای دورافتاده کشورمان یاد و خاطره فعالیت‌‌های جهادی این شهید مظلوم را برای همیشه تاریخ در سینه خود حفظ خواهند کرد.

شهید محسن حججی با تصویری تمام قد، ایستادگی، مقاومت،‌ شجاعت، صلابت و عشق به معشوق ازلی و ابدی را معنایی دوباره بخشیده و درس تازه‌ای را فراروی افکارعمومِی، اصحاب رسانه و اهل قلم قرار داده است.

اصحاب رسانه نیز به تاسی از راه و منش این شهید والامقام،‌حفظ،‌تقویت و ترویج فرهنگ مقاومت و ایستادگی و ایثار را در دستور کار خود قرار داده و با سرعت‌عمل بیشتری به شبهه‌افکنی‌ها و تهاجم خاموش فرهنگی دشمن پاسخ‌ می‌دهند.

شهادت این جوان انقلابی و برومند ایران اسلامی را به خانواده محترم ایشان تبریک و تهنیت گفته از درگاه خداوند منان برای آن شهید فرزانه علو درجات مسئلت داریم.
 
منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار