جزئیات تشییع و خاکسپاری شهید مدافع حرم «محمود شفیعی»

پیکر مطهر شهید مدافع حرم «محمود شفیعی» که روز گذشته از طریق آزمایش DNA شناسایی شده بود، جمعه در گلزار شهدای آستان امامزاده عقیل (ع) به خاک سپرده خواهد شد.
کد خبر: ۲۵۵۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲ - 04September 2017

جزئیات تشییع و خاکسپاری شهید مدافع حرم «محمود شفیعی»به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، مدافع حرم «محمود شفیعی» در 29 آذر ماه 94 به شهادت رسید و پیکر مطهرش در منطقه عملیات جا ماند.

پیکر مطهر این شهید پس از گذشت دو سال از شهادت، روز گذشته از طریق DNA شناسایی شد. جمعی از مسئولین شب گذشته با حضور در منزل شهید شفیعی خبر بازگشت پیکر وی را به اطلاع خانواده رساندند.

بنا بر این گزارش، مراسم وداع با پیکر مطهر شهید «محمود شفیعی» پنج‌شنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد حضرت ولی عصر (عج) واقع در شهرک مهدیه اسلامشهر برگزار خواهد شد.

همچنین مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید بزرگوار جمعه ساعت 10 از مقابل ناحیه سپاه اسلامشهر به سمت گلزار شهدای آستان مقدس امامزاده عقیل (ع) برگزار می‌شود.

شهید جاویدالاثر محمود شفیعی یکی از شهدای مدافع حرم است که از سال 80 مشغول فعالیت‌های جهادی در مناطق محروم کشور از جمله بخش هایی از استان کرمانشاه بود. وی در دو نوبت به سوریه اعزام شد و در آذرماه سال 94 در جریان درگیری‌های رزمندگان جبهه حق در مقابل تکفیری‌ها در حلب سوریه به شهادت رسید.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها