بزرگداشت 2 هزار و 500 شهید سادات استان تهران برگزار شد

مراسم جشن عید غدیرخم و گرامی‌داشت 2 هزار و 500 شهید سادات استان تهران در مهدیه شهدای بهشت زهرای تهران برگزار شد.
کد خبر: ۲۵۶۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶ - 08September 2017

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، مراسم بزرگداشت 2 هزار و 500 شهید سادات استان تهران همراه با جشن عید غدیر عصر روز پنج‌شنبه 16 شهریور ماه با حضور مسئولان لشکری و کشوری و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در مهدیه شهدای بهشت زهرای تهران برگزار شد.

در ابتدای این مراسم «حمیدعلی صمیمی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ ضمن خیر مقدم فرا رسیدن عید سعید غدیر را به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به ویژه خانواده‌های شهدای سادات تبریک گفت.

بزرگداشت 2500 شهید سادات استان تهران برگزار شد

در ادامه مدیرعامل بنیاد غدیر ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم اظهار داشت: جشن دهه امامت و ولایت که از عید قربان تا عید سعید غدیر بر گزار می‌شود الهام گرفته از فرمایشات رهبر معظم انقلاب است.

وی افزود: عید قربان روز امامت حضرت ابراهیم(ع) و عید غدیر روز امامت امام علی(ع) است، ایشان دومین شخصیت عالم بشریت و سمبل همه ارزش‌های الهی است.

مدیر عامل بنیاد بین‌المللی غدیر انقلاب اسلامی را تداوم غدیر بیان کرد و اظهار داشت: پیام غدیر مدیریت صحیح جامعه اسلامی است. پذیرش ولایت و امامت امام علی(ع) از بالاترین ارزش‌ها و فضیلت‌ها به شمار می‌رود بنابراین شناخت مکتب حضرت بسیار مهم است.

بزرگداشت 2500 شهید سادات استان تهران برگزار شد

ظریف منش با بیان اینکه غدیر آموزش تبعیت کردن است، گفت: غدیر تنها مختص شیعیان نبوده بلکه برای همه بشریت است. امروز اقتدار کشور ما به سبب رشادت‌ها و جانفشانی شهدا و تبعیت مردم از تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب است.

وی استکبار و فرهنگ غربی را غارتگر اموال و اندیشه‌ ملت ایران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد و اظهار داشت: عزت و اقتداری که ما امروز داریم ثمره ایثار و رشادت‌های شهدا و خانواده ایثارگران بوده است.

بزرگداشت 2500 شهید سادات استان تهران برگزار شد

مدیر عامل بنیاد بین‌المللی غدیر در پایان خاطر نشان کرد: امروز مدافعان حرم، آمریکا را در سوریه، عراق و افغانستان درمانده و مستاصل کرده‌اند.

در پایان این برنامه پنج تن از خانواده معظم شهدای سادات اعم از شهدای فاطمیون، مدافع حرم، دفاع مقدس،17شهریور و جانباز تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها