رستمیان در گفت‌وگو با دفاع پرس:

ساده‌زیستی رهبر انقلاب الگوی مسئولان نظام باشد

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: ساده‌زیستی رهبر معظم انقلاب اسلامی و دوری ایشان از تجمل‌گرایی در زندگی، باید چراغ راه و الگوی مسئولان نظام باشد.
کد خبر: ۲۵۶۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶ - 11September 2017

ساده‌زیستی زندگی مقام معظم رهبری الگوی مسئولان نظام باشد

«علی رستمیان» نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با اشاره به سبک زندگی مقام معظم رهبری که ریشه در ساده‌زیستی و قناعت دارد، اظهار داشت: زندگی ساده و بی‌آلایش رهبر انقلاب باید برای مسئولان نظام اسلامی الگو باشد و خدمتگزاران مردم باید با نگاه به زندگی علی‌وار مقام معظم رهبری از منش و اخلاق ایشان درس بزرگی بگیرند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگانی که از سوی مقام معظم رهبری برای بررسی طرح‌های ابلاغی به استان‌ها سفر می‌کنند، به دور از تشریفات و هزینه‌های اضافی ماموریت خود را انجام می‌دهند.

این نماینده مجلس همچنین تشریفات برخی از مسئولان در سفرهای استانی را مورد انتقاد قرار داد و افزود: متاسفانه برخی از مسئولان سفرهای استانی خود را با تجملات و ریخت و پاش‌های اضافه برگزار می‌کنند که این موضوع به هیچ‌ عنوان در شأن خادمان واقعی مردم نیست و قطعا تبعات ناخوشایندی را در پی خواهد داشت.
 
وی گفت: وقتی که مردم شاهد رفت و آمد توام با تشریفات مسئولان به شهر و دیارشان باشند، نسبت به عملکرد و حُسن نیت مسئولِ خاطی دلسرد می‌شوند و ناخودآگاه احساس می‌کنند که مشکلاتشان مورد رسیدگی قرار نمی‌گیرد.

نماینده مردم سلسله و دلفان در خانه ملت، تصریح کرد: متاسفانه بیشتر جمعیت کشور با مشکلات معیشتی دست به گریبان هستند و زمانی‌ که تجمل‌گرایی برخی مسئولان را ببینند، حس ناخوشایندی به آن‌ها دست می‌دهد و این زیبنده نظام اسلامی نیست.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، ادامه داد: من به برخی مسئولان توصیه می‌کنم که تبعات این تشریفات را در نظر بگیرند، چرا که وقتی مردم مسئولانشان را ببینند که با اشرافی‌گری زندگی می‌کنند، نسبت به تمام مسئولان بی‌اعتماد می‌شوند. همچنین برخی مدیران در زمان وقت‌دهی به ارباب رجوع، عادت دارند آن‌ها را مدت‌ها در انتظار بگذارند و تصور می‌کنند با این رفتار، شأنشان بالا می‌رود.

رستمیان با انتقاد به عملکرد برخی مسئولان در برخورد نامناسب با ارباب رجوع، خاطرنشان کرد: ما باید خدمت‌رسانی به مردم را از شهیدان «رجایی» و «باهنر» یاد بگیریم و با ساده‌زیستی و دوری از تجملات و تشریفات عمل کنیم تا دل شهدا و مردم را راضی نگه داریم.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار