سردار کارگر انتصاب نماینده تام‌الاختیار رئیس جمهور در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را تبریک گفت

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس انتصاب «حسام‌الدین آشنا» به عنوان نماینده تام‌الاختیار رئیس جمهور در این بنیاد و ستاد مرکزی راهیان نور را به وی تبریک گفت.
کد خبر: ۲۵۶۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶ - 11September 2017
سردار کارگر انتصاب نماینده تام‌الاختیار رئیس جمهور در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را تبریک گفتبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و رئیس ستاد مرکزی راهیان نور، در پیامی انتصاب «حسام‌الدین آشنا» به عنوان نماینده تام‌الاختیار رئیس جمهور در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ستاد مرکزی راهیان نور را به وی تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر حسام الدین آشنا
 
نماینده محترم تام‌الاختیار رئیس جمهور در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ستاد مرکزی راهیان نور

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهداء سلام

انتصاب شایسته جنابعالی را به سمت نماینده تام الاختیار رئیس جمهور در بنیاد حفظ آثار نشر و ارزش‌های دفاع مقدس و ستاد مرکزی راهیان نور کشور که حاکی از تعهد، توانمندی و حسن سوابق خدمتی است، صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

مزید توفیقات و تأییدات روزافزون آن برادر ارجمند را برای خدمت‌گزاری بیشتر، اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت توجهات حضرت بقیةالله اعظم (عج) و مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز (مدظله‌العالی) از درگاه ذات اقدس پروردگار متعال آرزومندم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی بهمن کارگر
 
انتهای پیام/ 113
نظر شما
پربیننده ها