آل اسحاق:

محصولات «صبا باتری» مطابق با تکنولوژی‌های روز تولید می‌شود

«یحیی آل اسحاق» با بیان اینکه هر محصولی در شرایط فعلی باید مطابق با تکنولوژی روز خود را ارتقا دهد، گفت: خوشبختانه «صبا باتری» توانسته در این رابطه خود را بروز کند.
کد خبر: ۲۵۶۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹ - 11September 2017
محصولات «صبا باتری» مطابق با تکنولوژی‌های روز تولید می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، «یحیی آل اسحاق» رئیس اتاق مشترک بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و عراق در همایش هم اندیشی خانواده صبا باتری که صبح امروز (دوشنبه 20 شهریور) در هتل المپیک تهران برگزار شد، اظهار داشت: فعالیت و تولید در عرصه باتری سازی و ذخیره انرژی پایدار، قدیمی و آینده‌دار است؛ چرا که این حوزه عمر ابدی دارد و تا زمانی که انسان است نیاز به انرژی هم وجود دارد.
 
وی با بیان اینکه تولیدکنندگان هر محصولی در شرایط فعلی باید مطابق با تکنولوژی روز خود را ارتقا دهند، افزود: خوشبختانه صبا باتری توانسته در این رابطه خود را بروز کند. امروز نسل چهارم صنعت در حال وارد شدن به وضعیتی است که از آن با عنوان «آشوب خلاق» یاد می‌شود که این جریان حوزه‌های تولید، توزیع و خدمات را در بر می‌گیرد که ما باید در این رابطه با برنامه پیش برویم.

آل اسحاق عنوان کرد: امروز در سطح کشور 10 میلیون باتری مصرفی داریم که چیزی حدود 5 الی 6 میلیون آن را صبا باتری تولید می‌کند و بخش دیگر توسط واحدهای تولیدی داخل و یا بازارهای دیگر تامین می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات امروز ما در حوزه بازرگانی و توزیع است، افزود: اگر یک محصول بخواهد بازارش را تضمین کند باید کیفیت را به گونه‌ای ارتقا دهد که تقاضای حداکثری را جذب کند.

آل اسحاق عنوان کرد: مشکل امروز ما بحث تقاضا است. بسیاری از محصولات و لوازم خانگی تولیدی ما امروز مشکل تقاضا و بازار دارند و اگر از ورود 20 میلیارد دلار کالای قاچاق جلوگیری شود، بسیاری از این محصولات بازار خود را پیدا خواهند کرد.
 
وی خاطرنشان کرد: اگر تولیدی‌های ما برای مساله توزیع فکری نکنند و برنامه‌ریزی مناسب نداشته باشند در آینده زمین خواهند خورد. 
 
انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها