پيام تبریک و قدردانی معاونين حقوقی نيروهای مسلح از سردار دهقان

معاونين حقوقی و امور مجلس نيروهای مسلح در پیامی انتصاب سردار سرتیپ پاسدار «حسین دهقان» به سمت مشاور فرماندهی معظم کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح را تبریک گفتند.
کد خبر: ۲۵۶۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹ - 11September 2017
پيام تبریک و قدردانی معاونين حقوقی و امور مجلس نيروهای مسلح از سردار دهقانبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، متن پیام به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحيم

سردار سرتيپ پاسدار دكتر حسين دهقان
مشاور محترم فرماندهی معظم كل قوا
 
سلام علیکم

به پاس هدايت و حمايت مستمر جنابعالی در تقويت و پيشبرد همه جانبه امور حقوقی و تقنينی نيروهای مسلح در چهار سال دوره مسئوليت حضرتعالی در جايگاه مقام عالی وزارت دفاع و پشتيبانی نيروهای مسلح، نهايت تشكر و قدردانی معاونين، مديران و كارشناسان حقوقی و امور مجلس ستاد كل نيروهای مسلح، ارتش جمهوری اسلامی ايران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وزارت دفاع و پشتيبانی نيروهای مسلح و نيروی انتظامی جمهوری اسلامی ايران را تقديم می‌دارد.
 
به طور حتم انتصاب شايسته آن جناب در جايگاه ارزشمند مشاور فرماندهی معظم كل قوا در حوزه صنايع دفاعی و پشتيبانی از نيروهای مسلح و امكان بهره گيری از تجربيات راهبردی جناب عالی، فرصت مغتنمی برای تعالی امور پشتيبانی نيروهای مسلح است.
 
از خداوند متعال سلامتی و توفيق روزافزون آن برادر گرامی را در سنگرهای دفاع از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران و تندرستی خانواده محترم آرزومنديم.
 
مشاور رئیس ستاد کل و رئیس حقوقی و امور مجلس ستاد کل نیروهای مسلح - سرتیپ دوم پاسدار مسعود مطهر
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح - سرتیپ دوم پاسدار رضا طلایی نیک
معاون حقوقی و امور مجلس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی - سرتیپ دوم پاسدار رضا یزدی
معاون حقوقی و امور مجلس نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران - سرتیپ دوم پاسدار حمید رضا اشراق
مدیر حقوق ارتش جمهوری اسلامی ایران - سرتیپ دوم رضا طریقت فرد
 
انتهای پیام/ 211
نظر شما
پربیننده ها