اصلانی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

برگزاری مانور فرهنگی «حماسه نسل چهارم» در هفته دفاع مقدس

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور با اشاره به برنامه‌های این سازمان در هفته دفاع مقدس گفت: در این هفته مانور فرهنگی «حماسه نسل چهارم» با هدف معرفی بانوان نمونه در سراسر کشور برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۵۶۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹ - 13September 2017
برگزاری مانور فرهنگی «حماسه نسل چهارم» در هفته دفاع مقدس
«مینو اصلانی» رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، در خصوص برنامه‌های هفته دفاع مقدس این سازمان اظهار داشت: در آستانه دهه چهارم انقلاب اسلامی همچنان شاهد رویش جوانانی هستیم که مومنانه و مجاهدانه در مسیر انقلاب اسلامی گام برمی‌دارند و توام با عقلانیت و اندیشه تجلی یافته از متن اسلام ناب، جانانه در دفاع از ارزش‌ها ایستاده‌ و حماسه می‌آفرینند.
 
وی عنوان کرد: شهید «محسن حججی» در دامان مادری از جنس الگوی سوم یعنی زن مسلمان نه شرقی و نه غربی رشد یافت و در کنار همسری مجاهد و انقلابی مسیر الی الله را پیمود.
 
رئیس سازمان بسیج جامعه زنان افزود: لذا به منظور معرفی چنین الگوهایی در قرن معاصر که حلقه گمشده انسانیت هستند، اقدام به برگزاری مانور فرهنگی «حماسه نسل چهارم» کرده‌ایم تا نسل چهارم انقلاب با تبیین نفوذ فرهنگی دشمن و راهکارهای مقابله با آن و معرفی الگوی سوم ثابت کند که همچون نسل اول و دوم انقلاب که در هشت سال دفاع مقدس جانانه ایستادند، نسل چهارم نیز حماسه می‌آفریند.
 
اصلانی خاطرنشان کرد: پایگاه‌های مقاومت در سراسر کشور جهت انجام این مانور انتخاب شده‌اند. همچنین نمایشگاه‌هایی با موضوعات حماسه‌های هشت سال دفاع مقدس و جنگ فرهنگی و ضرورت مقابله با آن برپا می‌شود.
 
رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور بیان داشت: برگزاری مسابقات فرهنگی با هدف ایجاد انگیزه برای مقابله با جنگ نرم، ایجاد غرفه مشاوره کودک و محصولات عفاف و حجاب و برپایی نشست‌های تخصصی در خصوص معرفی الگوی سوم، آسیب‌های اجتماعی و مسئولیت آحاد مردم در قبال مبارزه با ابعاد مختلف آن از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج زنان در هفته دفاع مقدس خواهد بود.
 
وی در پایان از سازمان‌های مردم نهاد و سایر دستگاه‌ها خواست که در اجرای مانور فرهنگی مشارکت داشته باشند و گفت: از آنجا که حماسه هشت سال دفاع مقدس دستاورد همه ملت ایران است، جلب مشارکت عموم مردم در گرامیداشت حماسه‌آفرینان دفاع مقدس، مدافعان حرم و ایجاد انگیزه برای خلق حماسه دفاع در مقابل جنگ نرم بسیار ضروری است.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها