سردار جان نثاری مطرح کرد؛

نیروی انتظامی در تحقق «حقوق شهروندی» نقش مهمی دارد

جانشين فرمانده يگان‌های ويژه ناجا گفت: نیروی انتظامی به عنوان يک سازمان «جامعه محور» و «مردمی» نقش مهمی در پيشبرد فرآیند «قانون مداری» و «تحقق حقوق شهروندی» دارد.
کد خبر: ۲۵۶۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲ - 13September 2017
آموزش؛ مولفه موثر در تحقق اهداف و از اولویت های پلیس ویژه
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «حبيب اله جان نثاری» جانشين فرمانده يگان‌های ويژه ناجا در جمع فرماندهان و معاونان يگان‌های ويژه با اشاره به امنیت مطلوب کشور اظهار داشت: امنیت کشور را به برکت حکومت اسلامی و جمهوری اسلامی ایران داریم. هدایت و رهنمودهای فرمانده معظم کل قوا، هوشیاری و آمادگی دفاعی ـ عملیاتی نیروهای مسلح امنیت کشور را در منطقه و جهان زبانزد کرده است.

وی افزود: همواره بايد در مسیر دفاع از آرمان‌های اسلام ثابت قدم باشیم، جوانان با ترويج دين و مذهب در زندگی شخصی و جامعه به ياری اسلام بيايند و پرچم بزرگ اسلام را بالا نگه دارند و نبايد بگذارند انقلاب به دست نامردان و نااهلان بيافتد.

جانشین فرمانده یگان‌های ویژه ناجا اضافه کرد: به برکت انقلاب اسلامی ایران، تمامی نيروهای مسلح در مسیر خدمت به اسلام و همواره آماده شهادت و جانفشانی برای نظام اسلامی و حفظ ناموس و خاک كشور هستند. امروز جوانان پرچمدار مبارزه با ابر قدرت‌ها و دشمنان جمهوری اسلامی ایران هستند و بايد قدردان فرصت‌ها باشیم.

وی در ادامه با اشاره به ماموریت‌های یگان ویژه ادامه داد: يگان ويژه با تمرکز بر رویکرد «آموزشی» در راستای رسیدن به آمادگی حداکثری، برنامه‌ریزی دارد و در مقابله با هر گونه تهديد داخلی يا خارجی با اقتدار ظاهر می‌شود.

سردار جان نثاری با تاکید بر اینکه «آموزش» سنگ بنای پیشرفت هر سازمان و مولفه اصلی در تحقق اهداف است، گفت: نیروی انتظامی به عنوان يک سازمان «جامعه محور» و «مردمی»، با بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و التزام عملی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران در پيشبرد فرآیند «قانون مداری» و «تحقق حقوق شهروندی» در جامعه نقش مهمی بر عهده دارد.

وی تصریح کرد: امنيت زير ساخت اثرگذار در دستيابی به توسعه و پیشرفت در یک جامعه است که تحقق این مهم رضایت شهروندان از عملکرد پلیس را به دنبال خواهد داشت و به لطف الهی یگان ويژه به عنوان یک پلیس تخصصی با انجام آموزش‌های مستمر، توانسته است در تمامی ماموریت‌های خود با موفقیت ظاهر شود و موجب ارتقاء نظم، امنيت عمومی و اقتدار نيروی انتظامی در جامعه باشد و این امر نشان از آمادگی این پلیس تخصصی است.

‌جانشین فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت: توجه به امر آموزش، موجب کاهش آسیب‌پذیری کارکنان خواهد شد و لازمه موفقيت نيروی انتظامی در انجام مأموريت‌ها به کارگیری نیروهای «متعهد»، «آموزش دیده» و «توانمند» است تا در هر شرایطی بتوانند به خوبی ایفای نقش کنند.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار