امیر فهمیده به دفاع پرس خبر داد؛

تشکیل 3 شورای اسناد و مدارک دفاع مقدس در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از تشکیل سه شورای اسناد و مدارک دفاع مقدس در این بنیاد خبر داد.
کد خبر: ۲۵۷۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲ - 14September 2017
تشکیل 3 شورای اسناد و مدارک دفاع مقدس در بنیاد
امیر سرتیپ دوم «محمد فهمیده قاسم‌زاده» جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس اظهار داشت: در خصوص اسناد و مدارک دفاع مقدس ما با دو اساسنامه و سند راهبردی روبه‌رو هستیم.
 
وی افزود: در ماده سوم اساسنامه بر حفظ و نگهداری اسناد و مدارک دفاع مقدس تاکید شده است. سال گذشته در تاریخ پنجم اسفندماه آیین نامه حفظ و نگهداری اسناد دفاع مقدس به تصویب هیئت امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس رسید.
 
امیر فهمیده ادامه داد: کار اجرایی این اساسنامه در سال 96 رقم خورد که در این سال ما توفیق داشتیم، سه شورای اسناد و مدارک دفاع مقدس را با 18 عضو در سطح بنیاد تشکیل دهیم که طبیعتا خروجی آنها به استان‌ها برمی‌گردد.
 
وی افزود: با توجه به مرجعیت و نظارت، کنترل و هماهنگی و اشرافیتی که بنیاد بر همه اسناد و مدارک دفاع مقدس دارد، نیاز بود تا در جهت اجرایی شدن آیین‌نامه مذکور، همایش سراسری مدیران و کارشناسان اسناد و مدارک دفاع مقدس را برگزار کنیم.
 
جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: بالاترین سند ارزشی دفاع مقدس حضور رزمندگان اسلام است که بسیاری از این عزیزان هنوز در قید حیات هستند و باید وجودشان را ارج نهیم و نهایت استفاده را از آن‌ها در جهت نشر، ترویج، حفظ و انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان ببریم.
 
وی در پایان گفت: ان‌شاءالله بزودی شاهد شکل‌گیری شوراهای استانی در ذیل شورای هماهنگی خواهیم بود.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار