معاون استاندار بوشهر:

در سایه خون شهیدان ‌به توسعه و پیشرفت ایران ‌می‌اندیشیم‌

عبدالکریم گراوند گفت: در سایه خون شهیدان است که اکنون به توسعه و پیشرفت ایران اسلامی می‌اندیشیم.
کد خبر: ۲۵۷۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۷ - 13September 2017
در سایه خون شهیدان ‌به توسعه و پیشرفت ایران ‌می‌اندیشیم‌به گزارش دفاع پرس از بوشهر، عبدالکریم گراوند ظهر امروز در نشست ستاد گرامیداشت دفاع مقدس استان بوشهر با اشاره به حماسه آفرینان 8 سال جنگ تحمیلی اظهار داشت: گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگران و شهیدان باید همیشگی باشد و قدردان رشادت‌های آنان باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به نقش فداکاری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در امنیت و آرامش جامعه تصریح کرد: همان ایثارگری‌های هشت سال دفاع مقدس بود که امروز حافظ امینت و آرامش ایران اسلامی است و در سایه همین خون شهیدان است که اکنون به توسعه و پیشرفت ایران اسلامی می‌اندیشیم.

وی با اشاره به حماسه آفرینی همه آحاد ملت در 8 سال جنگ تحمیلی عنوان کرد: در خلق حماسه هشت سال دفاع مقدس تمام اقشار و ملت ایران برای دفاع از کشور حماسه آفریدند.

گراوند با تاکید بر ترویج فرهنگ دفاع مقدس در بین نسل‌های نوجوان و جوان افزود: همه وظیفه داریم در فرهنگ سازی و نهادینه کردن دفاع مقدس کوتاهی نکنیم و در راستای ترویج به نسل جوان و آینده انقلاب اسلامی آن کوشا باشیم.

وی تاکید کرد: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی مناسب برای تبیین حماسه‌آفرینی رزمندگان است که لازم است فرهنگ حماسه و ایثار رزمندگان 8 سال دفاع مقدس بین دانش‌آموزان استان بوشهر ترویج شود.

معاون استاندار بوشهر از تدوین برپایی برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: هماهنگی و تدابیر لازم برای اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سراسر استان بوشهر تدارک دیده شده است.

وی برگزاری مراسم هفته دفاع مقدس در دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر را یک ضرورت دانست و تاکید کرد: تمامی دستگاه‌های اداری استان بوشهر در راستای گرامیداشت باشکوه دفاع مقدس در سطح ادارات خود برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشند.
 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار