برگزاری جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس قزوین

جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در فرمانداری قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۲۵۷۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵ - 14September 2017
جلسه هفته دفاع مقدس شهرستان قزوین برگزار شدبه گزارش دفاع پرس از قزوین، جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان قزوین، با حضور اعضای ستاد در فرمانداری این استان برگزار شد.

در این جلسه سرهنگ «حجت مددخانی» جانشین سپاه امام حسن (ع) ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس اظهار داشت: تقارن شروع ماه محرم با هفته دفاع مقدس اتفاق بسیار مبارکی است چرا که فرهنگ ایثار و شهادت ما بر گرفته از فرهنگ عاشورا و سید و سرور شهیدان اباعبدالله الحسین است.

وی در ادامه تشریح برنامه مهم هفته دفاع مقدس اشاره و تأکید کرد: رژه نیروهای مسلح، عطر افشانی گلزار شهدا، زنگ مقاومت در مدارس، دیدار با خانواده معظم شهدا، ویژه برنامه‌های صدا و سیما و برنامه‌های فرهنگی و هنری از جمله برنامه‌های این هفته است.

کیومرث ایمن معاون سیاسی فرماندار قزوین در ادامه این جلسه ضمن تأکید بر اهمیت هفته دفاع مقدس گفت: همه ما مدیون جانفشانی شهدا و رزمندگان هستیم و هر لحظه حضورشان و برکات آن دلاوری‌های رخ نمایی می‌کند.

این مسئول به بخشداران و نمایندگان ادارات تأکید کرد تا هر چه زودتر جلسه بخشی و سازمانی خود را برگزار و برنامه‌های خود را به‌صورت مکتوب به فرمانداری قزوین ارسال کنند.

در این جلسه اعضای ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس قزوین به تشریح برنامه‌های خود در این هفته پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار