فرمانده انتظامی استان اردبیل:

نرخ وقوع جرم در استان اردبیل بسیار پایین است

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: نرخ وقوع جرایم در استان اردبیل بسیار پایین است و این استان جزو سه استان امن کشور محسوب می‌شود.
کد خبر: ۲۵۷۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰ - 14September 2017
نرخ وقوع جرم در استان اردبیل بسیار پایین استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اردبیل، سردار «حسین عبدی» فرمانده انتظامی استان اردبیل در دیدار با رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در اردبیل اظهار داشت: این امنیت برقرار شده در استان به برکت حضور آگاهانه مردم متدین این خطه در عرصه‌های مختلف و همچنین علما و شهدای فاخر این استان است که همواره در برقرای امنیت در این استان نقش‌آفرینی کرده‌اند.

وی پایین بودن نرخ وقوع جرم در استان اردبیل و همچنین عاری بودن این استان از جرایم خشن را یادآور شد و گفت: روحیه انقلابی مردم  استان و همچنین شهدایی که این مردم آگاه تقدیم انقلاب اسلامی کرد‌ه‌اند حکایت از آن دارد که اردبیل به عنوان مهد تشیع و پایتخت حسینی از جایگاه و عظمت بسیار بالایی برخوردار است.

فرمانده انتظامی استان اردبیل در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه استان اردبیل جزو سه استان امن کشور محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: در این استان کلمه «ضد انقلاب» اصلا مفهومی ندارد چرا که مردم این خطه در تمام صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف انقلاب نقش بی‌بدیل و اساسی خود را همواره ایفا می‌کنند.

عبدی بیان کرد: ما در نیروی انتظامی استان با تقدیم 182 شهید که 116 نفر از آنها شهدای دفاع مقدس هستند و همچنین 342 جانباز در تامین امنیت پایدار مردم این خطه تلاش می‌کنیم و همواره سعی کرده‌ایم تا با همکاری بنیاد شهید از خانواده‌های این شهدا و ایثارگران در مناسبت‌های مختلف تجلیل کنیم.

وی همکاری نزدیک نیروی انتظامی با سایر دستگاه‌های استان در برگزاری یادواره‌های شهدا و تجلیل از خانواده‌های ایثارگران را یادآور شد و بیان داشت: در 6 ماهه امسال ما از 209 خانواده شهید و جانباز نیروی انتظامی دیدار کردیم و تعدادی از این خانواده‌ها را به سفر عتبات عالیات اعزام کردیم.

فرمانده انتظامی استان اردبیل به احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس در استان اشاره کرد و افزود: در بازدیدی که اخیرا از این پروژه داشتیم از نزدیک با روند کار و اهمیت اجرای این مرکز فرهنگی آشنا شدیم و امیدواریم با شتاب روزافزون این پروژه عمرانی و اثرگذار در تقویت فرهنگ دفاع مقدس تکمیل و راه‌اندازی شود.

انتهای پیام/610

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار