رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین:

پیکر بی سر شهید «حججی» نه تنها ایران بلکه دنیا را تکان داد

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین گفت: امسال در حالی به استقبال هفته دفاع مقدس می‌رویم که هنوز یک کشور منتظر قامت بی‌سر شهید «حججی» است که نه تنها ایران بلکه دنیا را تکان داد.
کد خبر: ۲۵۷۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵ - 14September 2017
پیکر بی سر شهید حججی نه تنها ایران بلکه دنیا را تکان دادبه گزارش دفاع پرس از قزوین، «قافله باشی» رئیس کمیسیون فرهنگی شهرداری قزوین در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان قزوین که امروز پنجشنبه در فرمانداری قزوین برگزار شد، ضمن تبریک سی و هفتمین سالگرد هفته دفاع مقدس، اظهار داست: امسال هفته دفاع مقدس را زمانی پاس می‌داریم که در میانمار یک نسل کشی بزرگ علیه مسلمانان اتفاق می‌افتد که هر چند از ما بسیار دور هستند اما خشونت علیه کودکان میانمار به‌قدری دل‌خراش است که بسیاری از آن حتی قابل دیدن نیست.

وی تصریح کرد: امسال در حالی به استقبال هفته دفاع مقدس می‌رویم که هنوز یک کشور منتظر قامت بی‌سر شهیدی با نام حججی است که نه تنها ایران بلکه دنیا را تکان داد و تصاویر و مطالب مرتبط با این شهید بیشترین بازدید را در فضای مجازی به خودش اختصاص داد که نشان از جایگاه والای شهدای میان نسل جدید دارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین گفت: بکار بردن کلمه جنگ برای دوران دفاع مقدس مناسب نیست چرا که ما دفاع کردیم از تجاوزی که به خاک و کیان کشور و مردم شده بود. هشت سال دفاع مقدس و شش سال دفاع در محور مقاومت و جمعاً 14 سال ما ایستادیم و دفاع کردیم و باید قدردان این حماسه‌ها و حماسه آفرینان باشیم.

وی با تمجید از برنامه‌های پیش‌بینی شده‌ برای هفته دفاع مقدس تاکید کرد: حتماً برنامه بازخوانی روایت روزهای جنگ برای نسل جدید پیش‌بینی و گفته شود که چگونه شهرها و مردم مورد هجوم و بمباران دشمن بعثی قرار گرفت و شنیدن صدای مستند و سخنان رزمندگان قطعاً تأثیرش نیز بیشتر خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها