حجت‌الاسلام جلیلی‌صفت:

شهدا سر دادند تا ما سرافراز باشیم

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: شهدا همه زندگی‌شان در دنیای نبرد، برای خدا بود و او را بندگی کردند، تا ما امروز در مقابل همه دنیا سر خود را بلند کنیم؛ اینها سر دادند تا مردم سرافراز باشند.
کد خبر: ۲۶۱۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹ - 08October 2017
شهدا سر دادند تا ما سرافراز باشیمبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، حجت الاسلام والمسلمین احمد جلیلی صفت جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم تشییع دو شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در شهرک آسمان نیروی هوایی اظهار داشت: شهدا هر آنچه داشتند در راه خدا دادند، با او معامله کردند و کارهای بزرگی انجام دادند.

وی افزود: در روزهایی که هرکس ادعایی دارد باید از جایگاه دل مادران شهدای مفقودالاثر نگاه کرد. باید به دل پدران این شهدا که مخفیانه بیش از 30 سال در خفا اشک ریختند تا دشمن اشک آنان را نبیند نگاه کرد.

حجت الاسلام جلیلی صفت تصریح کرد: شهدا همه زندگیشان در دنیای نبرد، برای خدا بود و او را بندگی کردند، تا ما امروز در مقابل همه دنیا سر خود را بلند کنیم اینها سر دادند تا شما مردم سرافراز باشید.

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی بیان کرد: هیچ مقامی به مقام شهدا نخواهد رسید. آن روزها جوان ها در میدان رزم همه معادلات دشمن شرقی و غربی را بهم ریختند و امروز حضور پیکر پاکشان معادلات سیاسی دشمن را بهم ریخته و مبهوت کرده است.

انتهای پیام/ 141
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار