همسر شهید تازه شناسایی شده «پرویز قرائی»:

حکمت و پیامی در بازگشت پیکر شهداست

همسر شهید قرائی گفت: یقین دارم که حکمت و پیامی در بازگشت پیکر همسرم است. شهدا با بازگشتشان پیامی را برای جامعه و مردم دارند که باید آن را دریافت کنیم. نسل امروز باید بداند که رزمندگان برای چه هدفی وارد میدان نبرد می‌شدند و همچنین راه شهدا را ادامه دهند.
کد خبر: ۲۶۱۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲ - 11October 2017

حکمت و پیامی در بازگشت پیکر شهدا استهمسر شهید تازه شناسایی شده «پرویز قرائی»، در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، اظهار داشت: فعالیت‌های انقلابی همسرم به پیش از پیروزی انقلاب اسلامی بازمی‌گردد. در جهت شناسایی خانه‌های تیمی تلاش و برای شناسایی منافقین به استان‌های غربی نیز سفر می‌کرد.

وی افزود: سال 64 ازدواج کردیم و از همان ابتدا در جریان فعالیت‌هایش بودم. پرویز کارمند شهرداری بود؛ اما به جهت نزدیکی به جبهه، کارش را به کرمانشاه انتقال داد.

همسر شهید قرائی خاطرنشان کرد: هدف و قصد حضور پرویز در جبهه قرب الهی بود. در اکثر عملیات‌ها شرکت کرد. رفت و آمدش به جبهه آن‌قدر زیاد بود که برخی تصور می‌کردند پرویز نظامی یا سپاهی است، در حالی که از سوی بسیج اعزام می‌شد.

وی با اشاره به بازگشت پیکر شهید قرائی پس از 31 سال گفت: پرویز به تاسی از حضرت زهرا (س) دوست داشت که گمنام باشد. در وصیت‌نامه و میان سخنانش می‌گفت که دلم می‌خواهد گمنام بمانم. زمانی که خبر شهادت همسرم را آوردند، می‌دانستم که پیکرش بازنمی‌گردد.

همسر شهید قرائی افزود: یقین دارم که حکمت و پیامی در بازگشت پیکر همسرم است. شهدا با بازگشتشان پیامی را برای جامعه و مردم دارند که باید آن را دریافت کنیم. نسل امروز باید بداند که رزمندگان برای چه هدفی وارد میدان نبرد می‌شدند و همچنین راه شهدا را ادامه دهند.

وی عنوان کرد: همسرم در سن 28 سالگی، در منطقه عملیات والفجر 9 (منطقه سلیمانیه) در تک عراق به شهادت رسید و مفقودالاثر شد.

پیکر مطهر شهید «پرویز قرایی» پس از گذشت 31 سال از شهادتش شناسایی شد. مراسم تشییع باشکوهی طی روزهای گذشته در مسجد بلال صدا و سیما برای این شهید بزرگوار برگزار شد.

شهید والامقام «پرویز قرایی» فرزند مراد، متولد سال 36 و اعزامی از استان کرمانشاه است. این شهید بزرگوار به عنوان نیروی بسیجی به جنگ اعزام و در سال 65 در عملیات والفجر9 و در منطقه سلیمانیه عراق به شهادت رسید.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار