آیت الله جنتی در نشست هماهنگی برگزاری مراسم چهلمین سالگرد انقلاب:

رژیم صهیونیستی نگران مرزهای به خطر افتاده‌اش است/ دشمن از شهید حججی‌ها می‌ترسد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: امروز دشمن از بروز افرادی چون شهید حججی می‌ترسد که با شجاعت خود موجی از انقلابی‌گری در کشور به راه می‌اندازند.
کد خبر: ۲۶۱۳۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹ - 09October 2017

اسرائیل نگران مرزهای به خطر افتاده‌اش است/ برخی می‌خواهند کشور را «سکولار» کنندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، نشست هماهنگی برگزاری مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عصر امروز (دوشنبه 17 مهر) در محل دبیرخانه شورای نگهبان برگزار شد.

آیت‌الله احمد جنتی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با حضور در این نشست طی سخنانی اظهار داشت: خداوند در آیات متعدد قرآن بندگان را گوشزد می‌کند که ببینید کجا بودید و الان در چه وضعیتی هستید. شما کسانی هستید که خداوند با نصرت خود شما را یاری رساند و ظلمت رهایی بخشید که بسیاری از جوانان این نکات را توجه نمی‌کنند.

وی افزود: خداوند در قرآن می‌فرماید که اگر به نعمت‌هایی که به شما دادم توجه نکنید به جزای سختی دچار خواهید شد. امام شخصیتی بود که بسیاری از ویژگی‌های برتری که خداوند در قرآن به آنها اشاره می‌کند، دارا بود. نعمتی بود از سوی خداوند برای ملت ایران و تمامی مسلمانان جهان‌ و شخصیتی که به عقاید خود یقین داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه پس از ایشان جایگاهش نباید خالی می‌ماند، اظهار داشت: امام در دوران حیات خودشان در تعریف مقام رهبری می‌فرمودند که اگر شخصی وجود داشته باشد که صلاحیت رهبری نظام اسلامی را داشته باشد کسی جز آیت‌الله خامنه‌ای نیست.

آیت‌الله جنتی با اشاره به اینکه بعضی‌ها در دوران جنگ می‌ترسیدند که آمریکا به ما حمله می‌کند؛ ولی امام با قدرت می‌فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، خاطرنشان کرد: انگیزه الهی و مردمی بودن سبب شد تا آمریکا نتواند کاری انجام بدهد و امروز شاهد هستیم که انقلاب اسلامی ما خود به خود صادر شود و از طرفی باعث منزوی شدن اسرائیل شود. اسرائیلی که ادعای نیل تا فرات را در ذهن می‌پروراند امروز به فکر مرزهای کنونی خودش است که به خطر افتاده است.

وی با بیان اینکه مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب باید با بهترین کیفیت و عظمت برگزار شود، گفت: این مهم برعهده سازمان‌ها مربوطه مانند صداوسیماست. امروز برخی‌ها در تلاش هستند تا مملکت را به سمت سکولاریسم ببرند. امروز دشمن از بروز افرادی چون شهید حججی می‌ترسد که با شجاعت خود موجی از انقلابی‌گری در کشور به راه انداختند؛ لذا این ارزش‌ها باید توسط رسانه‌ها بویژه صداوسیما برای جوانان تبیین شود.

وی افزود:  ما باید به مردمان بفهمانیم که دشمن در حال انجام چه توطئه‌هایی علیه کشور ماست. حفظ نظام و دین مانند حفظ هوا است و همه باید برای حفظ نظام که همه در پرتو آن زندگی می‌کنند، بکوشند.

آیت‌الله جنتی با بیان اینکه من همواره گفته‌ام تا گفتار امام خمینی در جامعه ما زنده باشد نظام زنده می‌ماند، اظهار داشت: به جوانانی که نه امام دیده‌اند نه جریانات اول انقلاب را، باید سیره زندگی و گفتار امام تبیین و تبلیغ شود. مردم باید همواره در صحنه باشند تا دشمنان متوجه شوند که ایران یک دولت نیست که بتواند آن را براندازی کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تأکید کرد: البته برای تبیین این ارزش‌ها نیاز به بودجه است و دولت باید اهتمام بیشتری در این موضوع داشته باشد؛ چراکه پرداختن به این بحث از نظر بنده از رسیدگی به هزینه‌های جاری اهمیت بالاتری دارد و از مجلس نیز تقاضا دارم که به عنوان مسئله‌ای شرعی و دینی به این موضوع نگاه کند و در تصویب بودجه توجه ویژه‌ای به مراسمات این چنینی داشته باشند.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها