علی‌عسگری در نشست هماهنگی برگزاری مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اعلام کرد:

تولید فیلم، سریال و مستند در رسانه ملی به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی

رئیس سازمان صداوسیما گفت: برای تولید فیلم، سریال و مستند مرتبط با انقلاب در حال کار هستیم و امیدواریم که با هماهنگی دولت بتوانیم کارها را به خوبی و در شأن انقلاب اسلامی پیش ببریم.
کد خبر: ۲۶۱۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۶ - 09October 2017
تولید فیلم، سریال و مستند در رسانه ملی به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی
به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، «عبدالعلی علی‌عسگری»، رئیس سازمان صداوسیما در نشست هماهنگی برگزاری مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با بیان اینکه نظام اسلامی یک نظام بی‌بدیل است که پایه‌های دینداری مردم‌سالاری دینی و عدالت طلبی و ولایت‌مداری است، گفت: این نظام رقیب لیبرال دموکراسی غربی است و توانسته با وجود ضربه‌هایی که از سوی نظام سلطه به آن زده شده، دوام آورد و نه‌تنها ضعیف نشده بلکه به قدرتش افزوده شده است.
 
علی‌عسگری در ادامه افزود: نظام اسلامی یک قدرت بزرگ منطقه‌ای است و این کشور امروز در دنیا مطرح است و در تمام جنبه‌های دینی و مذهبی و علمی در حال پیشرفت است.
 
رئیس سازمان صداوسیما با بیان اینکه این سازمان برای پاسداری از انقلاب اسلامی، تلاش‌های فکری و تحلیلی فراوانی انجام داده است، تصریح کرد: برای شناخت بهتر جوانان از انقلاب میزگردهایی را فراهم کرده‌ایم و برنامه‌هایی را تدارک دیده‌ایم.
 
وی در پایان تصریح کرد: برای تولید فیلم، سریال و مستند مرتبط با انقلاب در حال کار هستیم و امیدواریم که با هماهنگی دولت بتوانیم کارها را به خوبی و در شأن انقلاب اسلامی پیش ببریم.
 
انتهای پیام/ 111
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار