نوبخت در نشست خبری:

سپاه مدافع ملت ایران و دشمن سرسخت تروریست‌هاست/ جهان باید قدردان سپاه باشد

سخنگوی دولت در واکنش به اقدام احتمالی آمریکا در قراردادن نام سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی، گفت: سپاه مدافع ملت ایران و دشمن سرسخت تروریست‌هاست.
کد خبر: ۲۶۱۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲ - 10October 2017
سپاه مدافع ملت و مهاجم تروریست هاست/جهان باید قدردان سپاه باشد
به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، محمدباقر نوبخت صبح امروز (سه‌شنبه 18 مهرماه) در نشست خبری هفتگی با رسانه‌ها درباره لفاظی آمریکا نسبت به سپاه پاسداران اظهار داشت: مواضع دولت در قبال سپاه بسیار روشن است؛ سپاه یک ارگان رسمی، انقلابی و ارزشی نظام است. این نهاد که پس از پیروزی انقلاب تشکیل شده، بعنوان یکی از مؤلفه‌های قدرت و ارکان دفاع از ملت، مورد احترام است.
 
نوبخت ادامه داد: مردم هیچ‌گاه ایثار و شهادت رزمندگان سپاه پاسداران را در دفاع از کشور و مردم فراموش نمی‌کنند و امروز هم جهان با چشم واقع‌بینانانه باید دفاع سپاه را از تهاجم تروریست‌ها به‌ویژه داعش تائید کند؛ بنابراین سپاه هم مدافع ملت ایران و هم دشمن سرسخت تروریست‌هاست.
 
وی افزود: اگر آمریکا بخواهد این عنوان را داشته باشد، خودش را در صف تروریست‌ها قرار می‌دهد. نه تنها ما ملت ایران به سپاه مباهات می‌کنیم بلکه جهان و بشریت نیز باید از سپاه قدردان باشند چرا که مبارزه با تروریسم هم اکنون توسط برادران عزیزمان در حال انجام است.
 
سخنگوی دولت اضافه کرد: بنابراین هر کشوری که بخواهد نسبت به سپاه چنین موضعی داشته باشد، مواضعش مشترک با مواضع تروریست‌های داعشی نسبت به سپاه است؛ لذا در صف رویارویی با تروریست‌ها به تروریست‌ها می‌پیوندد؛ پاسخ ما روشن است و ما همواره به وجود سپاه مباهات می‌کنیم و حضور، استمرار و قوت آن را مایه قوت ملت ایران می‌دانیم.
 
نوبخت همچنین درباره بودجه دفاعی که قرار بود از سوی دولت در اختیار سپاه و نیروهای مسلح قرار گیرد، گفت: این مصوبه مجلس است که از تایید شورای نگهبان گذشته و دولت خود را موظف می‌داند که این قانون را اجرا کند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار