دبیر شورای عالی فضای مجازی در دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب:

رسانه های انقلاب باید در آینده جریان غالب فضای مجازی شوند

محمد حسن انتظاری دبیر شورای عالی فضای مجازی با حضور در دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب گفت: نیرو های انقلابی در فضای مجازی با باور های محکم بر امکانات کم غلبه کرده اند.
کد خبر: ۲۶۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۴ - 26August 2014

رسانه های انقلاب باید در آینده جریان غالب فضای مجازی شوند

محمد حسن انتظاری دبیر شورای عالی فضای مجازی در حاشیه ی بازدید از نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی به خبرنگار فرهنگی دفاع پرس گفت: زحمات زیادی که نیروهای انقلاب تا به امروز در فضای مجازی کشیده اند به خوبی در این نمایشگاه قابل مشاهده است. پتانسیل بسیار بالایی در این نمایشگاه وجود دارد که ما وظیفه داریم به خوبی از آن استفاده کنیم.

وی افزود: ظرفیت های فوق العاده خوبی در این نمایشگاه وجود دارد که ما را نسبت به آینده ی فضای مجازی بیش از پیش امیدوار می کند.

انتظاری ادامه داد: بچه های که در این حوزه در حال فعالیت هستند باید مورد توجه قرار گیرند و امکانات بیشتری در اختیارشان قرار گیرد. این در حالی است که این دوستان امروز ضعف امکانات را با ایمان و باورهای محکمی که دارند جبران می کنند ولی انشاالله امکانات را هم نظام باید در اختیارشان قرار دهد.

دبیر شورای عالی فضای مجازی تأکید کرد: یکی از ضعف های داخل کشورمان در حوزه ی فضای مجازی عدم حضور رسانه های انقلابی در برخی عرصه ها است و این رسانه ها باید بتوانند در آینده تبدیل به جریان غالب در فضای مجازی بشوند.

وی در پایان افزود: آینده ی روشنی را برای این دوستان پیش بینی می کنم و امیدوارم خدا پشت و پناه همه ی کسانی باشد که در این حوزه برای انقلاب اسلامی در حال فعالیت هستد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار