سردار فضلی مطرح کرد؛

تدابیر سخت‌گیرانه‌ ستاد راهیان نور برای سلامت زائران

جانشین رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: در ستاد راهیان نور تدابیر سخت‌گیرانه‌ای را در موضوع ایمنی که به سلامت زائران بازمی‌گردد در نظر گرفتیم و چندین طرح و دستورالعمل را برای بالا بردن ضریب ایمنی کاروان‌های راهیان نور به کار گرفته‌ایم.
کد خبر: ۲۶۱۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶ - 11October 2017
تدابیر سخت‌گیرانه‌ ستاد راهیان نور برای سلامت زائرانبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سردار علی فضلی جانشین رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور با بیان اینکه بیش از 200 هزار نفر کادر انقلابی، اعزام اردوهای «راهیان نور» را بر عهده دارند، اظهار داشت: برای برگزاری هرچه بهتر و مفیدتر این اردوها بیش از 26 هزار مُبلّغ عملیات‌های دفاع مقدس فعالیت می‌کنند.

وی همچنین گفت: به فضل الهی هر ساله شاهد افزایش چشمگیر حضور زائران کشورهای خارجی در مناطق عملیاتی دفاع مقدس هستیم و زائرانی از قاره‌های مختلف به مناطق عملیاتی و یادمان‌های جنوب و غرب کشور می‌آیند و با دفاع مقدس ما بیشتر آشنا می‌شوند.

جانشین رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور در ادامه گفت: پس از حادثه سال 1391 تمهیدات لازم را برای رعایت اصول ایمنی در اتوبوس‌ها و خطوط ریلی افزایش دادیم تا زائران راهیان نور به سلامت به سفر بروند و به سلامت بازگردند.

سردار فضلی در همین رابطه افزود: در ستاد راهیان نور، تدابیر سخت‌گیرانه‌ای را در موضوع ایمنی که به سلامت زائران باز می‌گردد را در نظر گرفتیم و چندین طرح و دستورالعمل را برای بالا بردن ضریب ایمنی کاروان‌های راهیان نور به کار گرفته‌ایم؛ به عنوان مثال، اگر در اعزام یک کاروان، حتی یک مولفه از سوی راننده اتوبوس رعایت نشده باشد، قطعا بازرسان ما که در آن کاروان حضور دارند، جلوی تردد اتوبوس را خواهند گرفت.

وی در پایان گفت: امنیت اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور نیز دغدغه مشترک ستاد راهیان نور و وزارت آموزش و پرورش است و در این راستا دستورالعمل‌های ویژه‌ای جهت اجرا در سیستم حمل و نقل جاده‌ای تهیه شده است که با همیاری پلیس راه، نظارت کامل بر اجرای استانداردها صورت خواهد گرفت.
 
منبع: میزان
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار