در گفت‌وگوی دفاع پرس با سازنده یک بازی رایانه‌ای مطرح شد؛

تجربه رزمندگی نوجوانان با شهدای فاطمیون در «نبرد برای ایمان»+ تریلر

پرستو مروجی در خصوص بازی رایانه‌ای «نبرد برای ایمان» گفت: نوجوانان به جای سه شخصیت از شهدای شاخص فاطمیون، به مبارزه با تکفیری‌ها می‌روند.
کد خبر: ۲۶۱۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰ - 11October 2017
تجربه رزمندگی نوجوانان با شهدای فاطمیون در «نبرد برای ایمان»+ تریلر

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، بازی رایانه ای «نبرد برای ایمان» کاری از موسسه یاسین عصر با همکاری مرکز رسانه ای فاطمیون تولید شد.

این بازی در سبک بازی های اسنایپر (تک تیرانداز) است که شخص به عنوان یکی از نیروهای فاطمیون به جنگ با تکفیری ها می رود.

پرستو مروجی مدیر پروژه بازی نبرد برای ایمان و مدیر موسسه یاسین عصر در توضیح ویژگی های این بازی گفت: نبرد برای ایمان اولین بازی در سطح کشور است که کار ساخت آن توسط تیم طراحی، گرافیک، کارت نویسی و هوش مصنوعی طی 14 ماه به طول انجامید.

وی با اشاره به قابل اجرا بودن بازی در تمامی رایانه ها افزود: در ساخت بازی از موتوربازی «آنریل» استفاده شده است که موتور استاندارد جهانی برای بازی‌های برتر است و با وجود اینکه تحریم ها مانع استفاده ما از این موتور می شود، توانستیم تحریم ها را دور بزنیم.

مروجی ادامه داد: محیط بازی به صورت ارتباطی است و فرد در شرایط واقعی مدافعین حرم قرار می گیرد و می تواند به جای سه شخصیت که از شهدای شاخص فاطمیون هستند، بازی را دنبال کرده و وارد مراحل پنجگانه بازی شوند.

وی با بیان اینکه سرمایه گذار اصلی کار، شخصی است، بیان کرد: این بازی با هدف عمل به کلام مقام معظم رهبری برای آتش به اختیاری تولید و به رسانه فاطمیون هدیه شد.

به گزارش دفاع پرس، این بازی به زودی روانه بازار می شود.

 

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار