وصیت‌نامه شهید سید حسین صادقی/ شهیدی که به جبهه رفت تا حرف امام زمین نماند

شهید صادقی در وصیت‌نامه خود آورده است: اما مسئله جبهه آمدن اینجانب، چون امام عزیز تکلیف کردن که بروید و نگذارید جوان‌ها در جبهه‌ها خسته شوند برخود لازم دیدم که به جبهه بیایم تا به وظیفه عمل کرده باشم، و برای آن دنیا در محضر خدا ان‌شاءالله رو سفید باشم.
کد خبر: ۲۶۱۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶ - 13October 2017
وصیت‌نامه شهید سید حسین صادقی/ شهیدی که به جبهه رفت تا حرف امام زمین نماند

به گزارش خبرنگار ساجد، شهید «سید حسین صادقی» 6 اردیبهشت‌ماه 1344 چشم به جهان گشود. وی در سال 1360 به عضویت سپاه پاسداران درآمد و در سال 1361 به تیپ سید الشهدا (ع) پیوست که پس از مدتی بعنوان معاون اطلاعات و عملیات تیپ مزبور برگزیده شد. سرانجام شهید صادقی 11 اسفند 1362 طی عملیات خیبر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

متن وصیت‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است در ادامه می‌خوانید:

«بسمه تعالی

شهید می‌سوزد و به جامعه روشنایی می‌دهد

با عرض سلام خدمت امت شهید پرور خانواده محترم و دوستان می‌خواستم چند جمله وصیتی کرده باشم، این بنده سر پا تا تقصیر از این دنیا چیزی ندارم که بخواهم برای آن‌ها تکلیف روشن کنم و اما مسأله روزه و نماز، روزه چهل روز و نماز یک ماه برایم بخوانید، البته این یک ماه نماز، نمازی است که احتیاطا برایم بخوانید، که ان‌شاءالله در آن دنیا از این جهت بدهکار نباشم، و اما مسأله جبهه آمدن اینجانب، چون امام عزیز تکلیف کردن که بروید و نگذارید جوان‌ها در جبهه‌ها خسته شوند برخود لازم دیدم که به جبهه بیایم تا به وظیفه عمل کرده باشم، و برای آن دنیا در محضر خدا ان‌شاءالله رو سفید باشم، پدر و مادر عزیزم در مدت چند سال به شماها خیلی زحمت وارد شد تا مرا به اینجا رسانید، امیدوارم که اگر در آن دنیا قبول شدم، ان‌شاءالله بتوانم دست شما را هم بگیرم و پاداش این همه رنج‌ها را بدهم ان‌شاءالله و اما برادران و خواهران عزیزم، به فرمایشات امام عزیز گوش فرا دهید، و امام را در حقیقت اسلام تنها نگذارید به هم دوستان و آشنایان و فامیل‌ها سلام گرم را برسانید، و برای من طلب حلالیت نمایید.

مادر عزیزم، امیدوارم که زینب گونه در این مواقع که همه این‌ها امتحان خداوند برای بنده و شماست رو سفید بیرون بیایید.

عصر روز 1362/4/26

پاسدار سید حسین صادقی»

انتهای پیام/ 181

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار