سردار کارگر:

مرکز فرهنگی دفاع مقدس بستری مناسب برای تربیت نسلی شهادت‌طلب است

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: اگر می‌خواهیم امثال شهید حججی تربیت شوند، باید پاتوقی برای رزمندگان داشته باشیم که مراکز فرهنگی دفاع مقدس می‌تواند این مهم را تحقق ببخشد.
کد خبر: ۲۶۱۷۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹ - 12October 2017
مرکز دفاع مقدس بستری مناسب برای تربیت نسلی شهادت طلب استبه گزارش دفاع پرس از مشهد، نشست فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی استان خراسان رضوی با حضور سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس امروز (پنجشنبه) در ستاد فرماندهی انتظامی این استان برگزار شد.

سردار کارگر در ابتدای این نشست ضمن تبریک به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: امنیت امروز مرهون مجاهدت­‌های نیروی انتظامی است. همانطور که امنیت از نعمت­‌های پنهان است، برقراری امنیت توسط نیروهای جان برکف ناجا مشهود نیست؛ اما این عزیزان با از جان گذشتگی در راه حراست از این آب و خاک، شبانه روز تلاش می‌کنند.

وی در ادامه با تشکر از مسئولان استان در خصوص مشارکت در احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضوی افزود: با توجه به یگان‌هایی که از خراسان در دفاع مقدس حضور داشتند و نقش آفرینی کردند، می‌طلبد که مرکز فرهنگی دفاع مقدس در استان خراسان رضوی ساخته شود.

سردار کارگر افزود: به حول و قوه الهی کار احداث مرکز فرهنگی این استان پیشرفت خوبی داشته است؛ اما باید استان هم از ظرفیت خود در سرعت بخشیدن به عملیات اجرایی استفاده کند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مشهد الرضا در طول سال پذیرای جمع کثیری از زوار داخلی و خارجی حضرت رضا(ع) است، لذا در ساخت مرکز فرهنگی استان علاوه بر نگاه استانی، نگاه ملی هم به این کار داشتیم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس از جمله مقوله‌هایی است که رهبر معظم انقلاب به آن اشاره دارند. اگر می‌خواهیم امثال شهید حججی تربیت شوند، باید پاتوقی برای رزمندگان داشته باشیم که مراکز فرهنگی دفاع مقدس می تواند این مهم را تحقق ببخشد. جریانی را که شهید حججی ایجاد کرد، اگر هزاران میلیارد تومان هزینه می‌کردیم، اینچنین جریانی ایجاد نمی‌شد.

وی تصریح کرد: تا ایثارگران در قید حیات هستند باید مراکز فرهنگی ساخته شوند تا به کمک یادگاران دفاع مقدس نواقص و عیوب آن‌ها برطرف شود.

سردار کارگر در پایان با تاکید بر لزوم مساعدت نیروهای مسلح استان برای احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضوی تصریح کرد: مرکز فرهنگی دفاع مقدس فقط مربوط به نیروهای مسلح نیست؛ ولی افتخاری برای نیروهای مسلح است.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار