آیت‌الله موحدی‌کرمانی در خطبه‌های نمازجمعه:

«دست چدنی» آمریکا با روی کار آمدن ترامپ آشکار شد/ مسئولان جلوی آسیب‌های «فضای مجازی» را بگیرند

خطیب نمازجمعه تهران با تاکید بر اینکه با روی کار آمدن ترامپ دست چدنی آمریکا آشکار شد، گفت: سخنان ترامپ در سازمان ملل نیز چهره واقعی آمریکا را آشکار کرد و عمق دشمنی‌های مخفی شیطان بزرگ را به‌خوبی نمایان ساخت.
کد خبر: ۲۶۱۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴ - 13October 2017
مسئولان جلوی آسیب‌های فضای مجازی را بگیرند
به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی خطیب نمازجمعه این هفته تهران با بیان اینکه اوباما در ابتدای روی کار آمدن پیشنهاد مذاکره با ایران را داد تا به‌زعم خودش مشکلات فی‌مابین حل شود، اظهارداشت: عده‌ای ساده‌لوح سخنان او را باور کردند، اما با روشنگری‌های مقام معظم رهبری دروغ اوباما روشن شد و معلوم شد که او دوست نیست، بلکه دست چدنی است که زیر دستکش مخملی پنهان شده است.

خطیب نماز جمعه تهران ادامه داد: اوباما هم‌زمان با تبریک عید به ایران، کشور ما را به طرفداری از تروریسم و ساختن سلاح اتمی متهم کرد.

وی با اشاره به منتج شدن مذاکرات به برجام، اظهار داشت: اندک‌اندک دستکش مخملی کنار رفت و با روی کار آمدن ترامپ دست چدنی آشکار شد.

آیت‌الله موحدی کرمانی سخنان رئیس‌جمهور آمریکا در سازمان ملل را شرم‌آور توصیف و تصریح کرد: این سخنان چهره واقعی آمریکا را آشکار کرد و عمق دشمنی‌های مخفی شیطان بزرگ را به‌خوبی نمایان ساخت.

وی در ادامه گفت:‌ نهضت‌‌ها و قیام‌ها اگر دشمن را بشناسند، می‌توانند جلوی خطر را بگیرند، ما هم در زندگی فردی و اجتماعی اگر دشمن را نشناسیم به چاه می‌افتیم و دچار خطر می‌شویم.

وی افزود: گاهی، دشمن مخفی است و خود را پنهان کرده است، این دشمن مخفی از دشمن آشکار خطرناک‌تر است؛ مسئله نفاق هم همین است و دلیل اینکه منافق برای اسلام خطرناک است نیز همین است.

خطیب نمازجمعه این هفته تهران با انتقاد از اجرا نشدن قانون امر به معروف و نهی از منکر از سوی دستگاه‌های اجرایی کشور، گفت: قانون امر به معروف و نهی از منکر در مجلس قبل تصویب شد و شورای نگهبان نیز آن را تأیید کرد، اما نمی‌دانم چقدر اجرا شد و تا چه اندازه آنها که باید همراهی و اجرایی کنند، آن را اجرا می‌کنند؟

آیت‌الله موحد‌ی‌کرمانی یکی از دلایل افزایش آمار طلاق در کشور را ترک امر به معروف و نهی از منکر دانست و تصریح کرد: زنان خودشان را از نگاه نامحرم بپوشانند، به خودتان و جوانان رحم کنید تا شلاق زنا در جهنم بر شما نخورد.

وی با اشاره به آسیب‌های فضای مجازی برای نوجوانان و جوانان، اضافه کرد: نمی‌گویم که مسئولان فضای مجازی را ببندند چون فوائدی دارد، مسئولان فضای مجازی متوجه باشند و سعی کنند جلوی ضرری که از این ناحیه به جوانان و نوجوانان وارد می‌شود را بگیرند؛ باید منتظر عذاب باشیم، نکند خدایی ناکرده ایران آندلس دوم شود.

خطیب نمازجمعه این هفته تهران با بیان اینکه قیام امام حسین (ع) یعنی امر به معروف و نهی از منکر، اظهار داشت: امر به معروف و نهی منکر در جامعه ما چگونه است؟ خدایی ناکرده اگر بتوانیم منکر را ریشه‌کن کنیم و نکنیم، در جهنم در کنار کسی هستیم که منکر انجام داده است.

آیت‌الله موحدی‌کرمانی خطاب به مسئولان، گفت: مسئولان انقلاب! مردم به شما رأی داده‌اند که نظام جمهوری اسلامی را حفظ کنید، آیا حافظ هستید یا خیر؟ انقلاب با ترک امر به معروف و نهی از منکر از دست می‌رود، تمام ارزش‌ها در کنار امر به معروف و نهی از منکر قرار دهید، نسبت به تمامی این خوبی‌ها در برابر امر به معروف و نهی از منکر مانند قطره به اقیانوس است.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها