حاشیه‌نگاری دفاع پرس از چهاردهمین تجمع حزب‌الله سایبر/

از نقش حاج قاسم سلیمانی در 5 کشور تا کوچکترین نقاش جهان اسلام

چهاردهمین تجمع حزب‌الله سایبر که در محل نمایشگاه‌ رسانه‌های دیجیتال برگزار شد، با حاشیه‌های جالبی همراه بود.
کد خبر: ۲۶۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۲ - 27August 2014

از نقش حاج قاسم سلیمانی در 5 کشور تا کوچکترین نقاش جهان اسلام

به گزارش خبرنگار فرهنگی دفاع پرس، در حاشیه نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی، چهاردهمین تجمع حزب الله سایبر با هدف حمایت از غزه برگزار شد و علی اکبر رائفیپور، پژوهشگر و محقق کشورمان در این مراسم به سخنرانی پرداخت.

رائفیپور در ابتدای سخنانش با بیان اینکه ما ایرانیها اخلاق بدی داریم و آن اخلاق بد این است که تا زمانی که کار برایمان سخت نشود حرکتی انجام نمیدهیم، افزود: اما وقتی حرکت کنیم دیگر کسی جلودار ما نیست.

وی به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص مقابله با جنگ نرم اشاره و بیان کرد: آنچه که از منبر معاویه گفته میشد را امروز از بی بی سی میشنوید.

این پژوهشگر در ادامه به موضوع ایرانهراسی پرداخت و گفت: دشمنان با اقداماتی که علیه کشورمان انجام میدهند نام ایران را در دنیا بیشتر بر سر زبانها میاندازند.

* نقش حاج قاسم سلیمانی در پنج کشور

رائفیپور در بخش دیگری از سخنانش به درخواستهای برخی افراد از سردار قاسم سلیمانی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری اشاره و تصریح کرد: این افراد از کسی که نقش مؤثری در پنج کشور دارد میخواهند که بیاید و تنها بهعنوان رئیس جمهور در یک کشور (ایران) ایفای نقش کند.

وی همچنین با اشاره به وضعیت کنونی عراق گفت: تا هفته دیگر داعش در عراق جمع میشود و نهایتاً موصل در اختیار داعشیها خواهد ماند.

* کوچکترین نقاش جهان اسلام

در حاشیه سخنرانی رائفیپور، کودک شش و نیم سالهای به نام محمدعلی کهتری، مظلومیت مردم غزه را بر تابلوی نقاشی به تصویر کشید.

مجری برنامه در معرفی این کودک، از او بهعنوان کوچکترین نقاش جهان اسلام یاد کرد.

* همخوانی مردم با حامد زمانی

در بخش پایانی این مراسم، "حامد زمانی" خواننده ارزشی و انقلابی به اجرای قطعه راز روشن با موضوع شهادت دانشمند هستهای شهید مصطفی احمدی روشن پرداخت.

زمانی سپس قطعه دیگری را با نام "فریاد فردا" اجرا کرد. جمعیت گسترده حاضر در سالن، حامد زمانی را در اجرای این قطعهها همراهی میکردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها