مدیر مسئول خبرگزاری فارس در بازدید از غرفه دفاع پرس:

اخبار دفاعی پربازدیدترین اخبار هستند

مدیر مسئول خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه یکی از پر مخاطب ترین اخبار رسانه های دیجیتال اخبار مربوط به حوزه دفاع مقدس است گفت: اینکه می گویند اخبار دفاع مقدس خواندنی نیست یک القاء دروغ و اشتباه است.
کد خبر: ۲۶۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۷ - 27August 2014

اخبار دفاعی پربازدیدترین اخبار هستند

سید نظام الدین موسوی در بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع پرس در دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی  گفت: دفاع مقدس یک سرمایه ملی و معنوی است که متعلق به همه مردم ایران است چرا که این موضوع در تاریخ ایران بی بدیل بوده است.

وی ادامه داد: در تاریخ معاصر ما همواره مواجه بوده ایم با هجمه هایی که موجب شکست کشور می شد این در حالی است که دفاع مقدس اولین پیروزی کشور بدون از دست دادن وجبی از خاک کشور بود.

این کارشناس مسائل رسانه اظهار داشت: دفاع مقدس از نظر مادی نیز دارای ارزش است چرا که ما را توانست به خودکفایی برساند و به ما آموخت که می توانیم در برابر تمام کمبودها ایستادگی کنیم.

مدیر مسئول خبرگزاری فارس ادامه داد: باید فرهنگ ایثار و شهادت در بدنه جامعه ساری و جاری شود که در این میان رسانه ها نقش بی بدیلی را بازی می کنند.

وی گفت: متاسفانه در برخی از رسانه ها این تفکر وجود دارد که می گویند دوره جنگ گذشته و مردم دیگر به موضوعات آن توجهی ندارند این درحالی است که به نظر من به عنوان مدیر بزرگترین رسانه خبری کشور در حوزه سایبر بیشترین مخاطب مربوط به اخبار و مطالب مربوط به دفاع مقدس است. این که می گویند مطالب دفاع مقدس خواندنی نیست یک القاء نادرست و اشتباه است.

موسوی از رسانه های فعال در حوزه دفاع مقدس خواست تا اخبار و مطالب خود را در قالبی هنرمندانه به مخاطبان ارائه کنند تا از این طریق فضای خالی ایجاد شده در حوزه دفاع مقدس پر شود و به بهترین شکل مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار