سردار کارگر در جمع خبرنگاران:

درخواست هیئت پاکستانی برای بازدید کارشناسان نظامی از موزه جهت کسب تجربه/ پاکستان را کشور دوست و برادر می‌دانیم

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گفت: هیئت پاکستانی برای بازدید کارشناسان نظامی‌اش از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس جهت کسب و انتقال تجربه درخواست بازدید کرد.
کد خبر: ۲۶۵۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۹ - 06November 2017
پاکستان کشور دوست و برادر می‌دانیمبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ بسیجی دکتر «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس عصر امروز در حاشیه بازدید ژنرال «قمر جاوید باجوا» رئیس ستاد ارتش پاکستان از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از اینکه ایشان برای بازدید از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تشریف آوردند تشکر می‌کنیم، همچنین ما کشور پاکستان را کشور دوست و برادر می‌دانیم.
 
وی افزود: ژنرال «قمر جاوید باجوا» ازخودگذشتگی، ایثار و مجاهدت رزمندگان ما در دوران هشت سال دفاع مقدس را در این موزه مشاهده، و از این کار بزرگی که انجام شده تقدیر کردند. 
 
سردار کارگر با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گفت: ما در ۳۰ استان دیگر کشورمان چنین موزه‌هایی را در حال ساخت داریم که ده مورد آن در سال جاری افتتاح خواهد شد.
 
وی همچنین گفت: هیئتی که همراه ژنرال بودند از ما درخواست کردند تا گروهی از کارشناسان نظامی‌شان جهت بازدید از موزه و کسب تجربه در این زمینه به ایران سفر کنند.
 
 انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها