پیام تسلیت معاون نیروی زمینی سپاه در پی شهادت «وحید فرهنگی‌والا»

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی شهادت پاسدار بسیجی مدافع حرم «وحید فرهنگی‌والا» را تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۲۶۵۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸ - 11November 2017
پیام تسلیت معاون هماهنگ کننده سپاه در پی شهادت «وحید فرهنگی والا»به گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، سرتيپ پاسدار «علی‌اكبر پورجمشيديان» معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پی شهادت پاسدار بسیجی مدافع حرم «وحید فرهنگی‌والا» پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است: شهادت جوانمردی ديگر از استان آذربايجان شرقی در ايّام اربعين حسينی سند افتخار ديگری بر ولايتمداری و عشق به اهل بيت(ع) مردم خونگرم اين سرزمين است.

شهيدِ عزيز «وحيد فرهنگی‌والا» جوانی غيرتمند از نسل سوم و چهارم انقلاب که هم قرآنی بود، هم فرهنگی، هم نظامی، هم فنی، هم پاسدار و هم بسيجی و انقلابی.

او را از دوران نوجوانی از نزديک می‌شناختم، همواره در عشق مولايش حسين(ع) می سوخت و در راه انقلاب اسلامی و ارزش‌ها لحظه‌ای درنگ نمی‌كرد و سرانجام گوی سبقت را از امثال منِ جا مانده از قافله شهدا ربود و مزد عاشقی و دلدادگی خود را گرفت.

اينجانب شهادت وی را به عموم مردم شريف آذربايجان و تبريزِ قهرمان، نماينده معزز ولی فَقيه در استان، برادران خوب پاسدار و بسيجی، خانواده محترم و صبور بويژه پدر بزرگوارش كه از پيشكسوتان جهاد و شهادت هستند و خاصه به بهترين دوستان و همكاران او در مجتمع قرآنی نور تبريک و تسليت عرض می‌کنم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار