حجت الاسلام شهیدی خبر داد؛

جبران خسارت وارد شده به خانواده‌های ایثارگران از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دستور رسیدگی و پیگیری جبران خسارت حادثه دیدگان شاهد و ایثارگر در حادثه زلزله غرب کشور را صادر کرد.
کد خبر: ۲۶۶۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳ - 14November 2017

جبران خسارت وارد شده به خانواده ایثارگران از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگرانبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی شهیدی محلاتی، نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست شورای معاونان و مدیران بنیاد، حادثه‌ مصیبت‌بار زلزله را به ملّت ایران به خصوص به مردم استان‌های کرمانشاه، ایلام و کردستان و به ویژه به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران مصیبت‌زده تسلیت گفت و افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران برای کمک به دستگاه‌های مسئول در امر یاری رسانی به هموطنان عزیز از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل موجود در بخش‌های مختلف بنیاد در این زمینه استفاده می‌‌کند.

معاون رئیس جمهور ضمن صدور دستور رسیدگی به وضعیت آسیب‌دیدگان شاهد و ایثارگر افزود: متأسفانه حادثه زلزله در استان‌های غربی کشور به خصوص کرمانشاه به داغدار شدن و آسیب به تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران منجر شده است که باید رسیدگی به این موضوع در دستور کار معاونت تعاون و امور اجتماعی بنیاد و ادارات کل بنیاد در استان‌های مربوطه قرار گیرد.

رئیس بنیاد با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده در مورد حادثه دیدگان جامعه ایثارگری ادامه داد: با توجه به پیش بینی‌های صورت گرفته، عزیزان ایثارگر تحت پوشش بیمه‌های عمر و حادثه و حوادث غیر مترقبه قرار دارند و لذا در شرایط فعلی می‌توانند از مزایای این بیمه‌ها استفاده کنند. منازل خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تحت پوشش بیمه قرار دارد و جبران خسارات وارده به این عزیزان توسط بنیاد پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها