دارابی:

مرکز فرهنگی دفاع مقدس همدان از منحصر به فردترین یادمان های دفاع مقدس در کشور است

معاون امور استان های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: مرکز فرهنگی دفاع مقدس همدان از منحصر به فردترین بنا‌ها و یادمان ها در سطح کشور به شمار می رود که یادآور رشادت و غیرت مردم در دوران انقلاب و دفاع مقدس است.
کد خبر: ۲۶۶۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰ - 14November 2017

دکتر «علی دارابی» معاون امور استان های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در حاشیه بازدید از مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان همدان در گفت و گو با خبرنگار دفاع پرس اظهار داشت: در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان همدان کار و فعالیت بزرگ و ارزشمندی صورت گرفته است.

وی در ادامه مرکز فرهنگی دفاع مقدس همدان را از منحصر به فردترین بنا‌ها و یادمان ها در سطح کشور دانست و افزود: این مرکز بزرگ فرهنگی یادآور رشادت، غیرت، مردانگی، حماسه و انقلابی بودن مردم عزیز ایران اسلامی در دوران انقلاب و دفاع مقدس است و صیانت و پاسداشت آرمان ها و ارزش های انقلاب شکوهمند اسلامی به خوبی در آن به تصویر کشیده شده است.

دارابی هدف از سفر دو روزه به استان همدان را حضور در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان خواند و خاطرنشان کرد: دیدار با کارکنان صدا و سیمای مرکز همدان، حضور در جلسه شورای مدیران و همچنین بازدید از مرکز فرهنگی دفاع مقدس همدان از دیگر اهداف این سفر به شمار می رود.

معاون امور استان های صدا و سیما همچنین با تسلیت به مناسبت حادثه دلخراش زلزله کرمانشاه و ابراز هم دردی با مردم حادثه دیده این استان بیان داشت: به منظور کمک به همکاران رسانه ملی مستقر در کرمانشاه و ابراز همدردی با مردم این خطه از همدان به کرمانشاه سفر خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اهمیت و نقش تلفیق فضای سنتی و مدرن در ایجاد این دست مراکز فرهنگی و یادمان های دفاع مقدس یادآور شد: هر اندازه روایت گری هایی که در این مجموعه ها صورت می گیرد صادقانه تر و صمیمی تر باشد بدون شک تأثیرگذاری بیشتری نیز بر مخاطبان خواهد داشت.

«علی دارابی»  همچنین ضمن گرامیداشت یاد و نام سردار شهید «حسین همدانی» و تقدیر از همه کسانی که در شکل گیری و ایجاد مرکز فرهنگی دفاع مقدس همدان تلاش کرده اند اضافه کرد: مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان همدان از بناها و یادمان های قابل افتخار در کشور به شمار می رود.

وی تصریح کرد: از همه مردم ایران و به خصوص جوانان و نسل سوم و چهارم انقلاب می خواهم بازدید از این مرکز بزرگ و ارزشمند فرهنگی را در برنامه کاری خود قرار دهند.

معاون امور استان های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: فضای ایجاد شده در مرکز فرهنگی دفاع مقدس همدان به خوبی توانسته حال و هوای دوران هشت سال حماسه و ایثار را زنده کند که این مهم بسیار مهم و با اهمیت است.

وی در پایان یکی از برنامه های مهم و قابل توجه در صدا و سیما را تقویت و معرفی بهتر این دست مراکز فرهنگی دفاع مقدس در سطح کشور  دانست و اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم بیش از پیش در معرفی مرکز فرهنگی دفاع مقدس همدان موفق باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار