طی نامه‌ای به سرلشکر جعفری صورت گرفت؛

قدردانی استاندار و امام جمعه اهل سنت کرمانشاه از سپاه

استاندار و امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در نامه‌هایی جداگانه به فرمانده کل سپاه از حضور به موقع وی و یگان‌های سپاه برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان غرب کشور قدردانی کردند.
کد خبر: ۲۶۸۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶ - 28November 2017
قدردانی استاندار و امام جمعه اهل سنت کرمانشاه از سپاه
به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، «هوشنگ بازوند» استاندار کرمانشاه و «ماموستا ملا محمد محمدی» امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در نامه‌هایی جداگانه به سردار سرلشکر پاسدار «محمدعلی جعفری » فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از اقدامات امدادی و خدمت‌رسانی یگان‌های مختلف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حضور به موقع آنان در منطقه قدردانی کردند. 

متن نامه‌ها به این شرح است: 

«سردار سرتیپ پاسدار محمدعلی جعفری

فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

با سلام و احترام، بدینوسیله مراتب قدردانی خود را از حضور به موقع و صدور دستورات لازم توسط حضرتعالی جهت حمایت و امدادرسانی به حادثه‌دیدگان زلزله اخیر استان ابراز می‌نماییم.

امید آنکه تا بازگشت کامل آرامش به استان و بازسازی مناطق آسیب‌دیده، همچنان سایه حمایت بی‌دریغ و  الطاف ویژه حضرتعالی شامل حال آسیب‌دیدگان استان کرمانشاه باشد.

 بازوند

استاندار کرمانشاه»

***

«سردار نجیب و فرماندهی معزز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران 

جناب سرلشکر جعفری (دام عزه العالی)

سلام علیکم

آنچه از وحدت سپاه و مردم در استان و بخصوص شهرستان‌های مرزی از بدو تأسیس آن نهاد مردمی با خون تعهد گردید سال‌هاست با قوت و استحکام باقی و ان‌شاءالله باقی خواهد ماند. شایسته می‌دانم از حضور وسیع و اما بی‌ادعای فرماندهان، پاسداران، سربازان و نهادهای وابسته به آن فرماندهی پرتوان در منطقه زلزله‌زده استان کرمانشاه صمیمانه قدردانی نمایم. 

جهان شاهد بود آنچه که اتحاد سپاه و مردم بود و از این همبستگی دشمنان به لرزه افتادند که از زلزله‌ای مهیب برایشان تکان دهنده‌تر بود. 

امید است نظام مقدس و سپاه پرتوان و ملت ایران اسلامی پیوسته متحد و سرافراز باشند. بی‌شک لازم است از مدیریت وحدت محور فرماندهان سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان و قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف و پاسداران مخلص استان تقدیر و دعای توفیق کرد. 

در پناه خدا باشید
محمد محمدی
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه»
 
انتهای پیام/ 211
نظر شما
پربیننده ها