دهقانی فیروزآبادی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

فرانسه لازم است به مقابله با رژیم صهیونیستی بپردازد

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تکرار ادعاهای فرانسه در جهت مهار توان موشکی ایران و معرفی آن به عنوان تهدید، گفت: فرانسه و غربی‌ها بهتر است به مقابله با منبع تهدید در منطقه یعنی رژیم صهیونیستی بپردازند.
کد خبر: ۲۶۸۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۵:۱۰ - 02December 2017
فرانسه لازم است به مقابله با رژیم صهیونیستی بپردازد

«کمال دهقانی فیروزآبادی» نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس در خصوص تکرار ادعاهای فرانسه مبنی بر مذاکره با ایران در رابطه با توان موشکی اظهار داشت: غربی‌ها به دنبال ایجاد توطئه‌های جدید علیه جمهوری اسلامی ایران هستند که طرح موضوع مذاکره در خصوص توان موشکی، تلاش برای ایجاد توطئه‌ای جدید است و در این خصوص برنامه‌ریزی‌هایی را نیز انجام داده‌اند.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران کشوری مستقل است و با توجه به این که «امنیت» زیرساخت پیشرفت کشور می‌باشد، برای تامین امنیت خود از کشوری اجازه نمی‌گیریم و مذاکره نمی‌کنیم و هر سلاحی که در چارچوب دکترین دفاعی‌مان لازم باشد از جمله موشک برای تامین امنیت و دفاع از خود می‌سازیم.

دهقانی فیروزآبادی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران قصد تهاجم به کشور دیگری ندارد. ایران مورد تهاجم قرار گرفته است اما تهاجم نمی‌کند و این تجربه به ما ثابت کرد، برای اینکه اجازه ندهیم بار دیگر دیوانه‌ای مانند صدام به ما تجاوز کند، باید از توان دفاعی و بازدارندگی برخوردار باشیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز فرانسه و کشورهای غربی، در خصوص توان موشکی ایران که بر اساس قدرت بازدارندگی است، هیاهو ایجاد می‌کنند و موشک‌های ایران را تهدید می‌دانند، اما بهتر است این کشورها به مقابله با مصدر تهدید یعنی رژیم اشغالگر و کودک‌کش قدس بپردازند. این رژیم جعلی تهدیدی جدی در منطقه است که از سلاح‌های کشتار جمعی و ضد بشری و تاکتیک‌های تروریستی برای کشتار زنان و کودکان و دانشمندان کشورهای منطقه استفاده می‌کند. رژیم صهیونیستی همکار و پشتیبان اصلی داعش طی شش سال اخیر بود و اصلاً داعش برای حفظ امنیت این رژیم جعلی به وجود آمد.

دهقانی فیروزآبادی همچنین با اشاره به برجام عنوان کرد: بنای جمهوری اسلامی ایران تعامل و همکاری با کشورهای جهان است اما اگر کشوری عهدشکنی بکند، ما طبق قانون اقدام متقابل به مقابله با آن عهدشکنی خواهیم پرداخت. گفتنی است که مجلس هر شش ماه یک بار به بررسی روند اجرای برجام می‌پردازد.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار