سرلشکر موسوی به دفاع پرس خبر داد؛

برگزاری چند رزمایش توسط ارتش در روزهای آینده/ «موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» نمایش وحدت نیروهای مسلح است

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران از برگزاری چند رزمایش توسط نیروهای آجا در ماه جاری خبر داد و گفت: جرئیات این رزمایش‌ها در روزهای آینده اعلام خواهد شد.
کد خبر: ۲۷۱۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲ - 26December 2017

برگزاری چندین رزمایش توسط ارتش در روزهای آینده/ «موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» نمایش وحدت نیروهای مسلح استامیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه بازدید از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس که صبح امروز (سه‌شنبه 5 دی) صورت گرفت در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، اظهار داشت: بازدید از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ما را به یاد دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و همرزمان شهیدمان انداخت؛ در دوران دفاع مقدس، تمام دنیای کفر جمع شده بودند تا به انقلاب اسلامی خدشه‌ای وارد کنند، اما مردم ما اعم از پیر و جوان وارد صحنه شدند و از مرز و بوم و مکتب خود دفاع کردند.

وی افزود: موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به ما یادآوری کرد که ما می‌توانیم به طور مستقل در برابر دنیای کفر بایستیم و این انقلاب را به سوی آرمان‌هایی که حضرت امام ترسیم کرده بودند، پیش ببریم.

امیر موسوی در خصوص وحدت نیروهای مسلح و برنامه‌ریزی دشمن در وارد کردن خدشه به این وحدت و همدلی گفت: دشمنان ما در این رابطه سرمایه‌گذاری فزاینده‌ای انجام داده‌اند تا دو بازوی مسلح نظام را که در دوران دفاع مقدس دست به دست هم داده و دشمن را از کشور بیرون کرده بودند را با اختلاف افکنی، تضعیف کنند.

فرمانده کل ارتش تصریح کرد: ما برای اینکه به دشمن بفهمانیم که در این حوزه هم موفق نخواهد شد، بخشی از این وحدت و همدلی را بروز و ظهور می‌دهیم، وگرنه اصل اینکه ارتش و سپاه یک لشکر و یک مشت در مقابل دشمن هستند برای خودمان واضح و روشن است؛ لذا تا حدودی هماهنگی‌ها، همدلی‌ها و برادری‌ها را نشان دادیم تا دشمن ناامیدتر از گذشته شود.

امیر موسوی در خصوص رزمایش‌های آتی ارتش نیز گفت: در دی ماه چند رزمایش در سطح ارتش جمهوری اسلامی برگزار خواهد شد که در زمان خودش جزییات آن عنوان می‌شود.

وی در خصوص موضع گیری‌های جانبدارانه و ناصحیح برخی کشورها مبنی بر حمایت موشکی ایران از یمن گفت: دشمن می‌خواهد با اینگونه تبلیغات سو و فرافکنی‌ها شکست‌هایی را که در عرصه‌های مختلف متحمل شده است را توجیه کند‌. آمریکا کشوری را در منطقه تجهیز می‌کند و به دنبال آن نیز حمایت‌های همه جانبه می‌کند، اما همین کشور در برابر ملت مظلوم یمن که در محاصره قرار دارند، هیچ موفقیتی به دست نیاورده است؛ لذا از این طریق مجبور به توجیه عدم موفقیت‌هایش است.

سرلشکر موسوی با بیان اینکه ما حتی امکان ارسال دارو و کمک‌های اولیه را نیز به مردم یمن نداریم، مطرح کرد: چگونه می‌شود در چنین شرایطی اقدام به ارسال کمک‌های دیگری کرد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار