سردار کریمی خبر داد؛

ثبت نام 300 هزار نفر در طرح معافیت و کسری خدمت فرزندان ایثارگران تا امروز/ ثبت‌نام تا 10 دی‌ماه ادامه دارد

جانشین سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا گفت: ثبت‌نام در طرح کسری و معافیت از خدمت ایثارگران تا پایان وقت اداری 10 دی‌ماه ادامه دارد و به‌هیچ‌وجه تمدید نمی‌شود.
کد خبر: ۲۷۲۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲ - 28December 2017

ثبت نام 300 هزار نفر در طرح معافیت و کسری خدمت فرزندان ایثارگران تا امروز/ ثبت‌نام تا 10 دی ادامه داردبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «ابراهیم کریمی» جانشین سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا با اعلام خبر فوق اظهار داشت: از 10 آذر که طرح ثبت‌نام معافیت و کسری خدمت فرزندان ایثارگران در دفاتر پلیس +10 آغاز شده، تا امروز تعداد ثبت‌نام کنندگان از مرز 300 هزار نفر گذشته است.

جانشین سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا تصریح کرد: ثبت‌نام تا پایان وقت اداری 10 دی‌ماه ادامه دارد و به هیچ‌وجه ثبت‌نام تمدید نمی‌شود.

این مقام ارشد نظام وظیفه عمومی ناجا تأکید کرد: باید تمام خانواده‌هایی که پدر و مادرشان آزاده، جانباز، ایثارگر و رزمنده بوده‌اند، برای ثبت‌نام مراجعه کنند، حتی کسانی که براساس طرح امام حسن مجتبی (ع) در مناطق عملیاتی درگیر، حضور داشته و معادل رزمندگی برای آنها محسوب می‌شود.

سردار کریمی ادامه داد: ایثارگرانی که فرزندشان هم‌ اینک در حال انجام خدمت سربازی است نیز برای ثبت‌نام مراجعه کنند.

جانشین سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا با بیان این مطلب که روند ثبت‌نام تاکنون خوب بوده، تصریح کرد: ایثارگران مدنظر داشته باشند که اگر قبلا از کسر خدمت برای یک فرزند خود استفاده کرده‌اند، برای فرزند دیگر خود نیز می‌توانند ثبت‌نام را انجام دهند.

وی گفت: برای ثبت‌نام در این طرح محدودیت سنی وجود ندارد و اگر فرزند ایثارگر کوچک است و مشمول محسوب نمی‌شود نیز باید برای ثبت‌نام به پلیس+ 10 مراجعه کند.

این مقام ارشد نظام وظیفه خاطرنشان کرد: بعد از پایان مقرر برای ثبت‌نام و بررسی یک‌ماهه، اسامی افرادی که در زمره 20 هزار نفر کسری یا معافیت از خدمت امسال باشند، اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار