دبیر کل مجمع تقریب مذاهب اسلامی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

مسئولان جنگ اقتصادی را جدی بگیرند/ مطالبات ملت با پشتیبانی از ولایت فقیه پیگیری شود

آیت الله محسن اراکی با اشاره به اینکه مسئولان جنگ اقتصادی را جدی بگیرند، گفت: آنها باید به صورت شبانه‌روزی وقت خود را صرف حل مشکلات مردم کند، تا مشکلات مردم در اسرع وقت حل شود.
کد خبر: ۲۷۲۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰ - 31December 2017

مسئولان جنگ اقتصادی را جدی بگیرند/ مطالبات ملت با پشتیبانی از ولایت فقیه پیگیری شودآیت الله «محسن اراکی» دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، با اشاره به تاکید رهبری بر لزوم پاسخگویی مسئولان اظهار داشت: این مطالبه رهبری باید سرلوحه سیاست‌های دولتمردان باشد. امروز به کار جهادی نیاز داریم.

وی با بیان اینکه شرایط امروز ما شرایط جنگی است، افزود: امروز ما در برابر یک جنگ فراگیر دشمن قرار داریم و فرماندهان همانطور که در ایام جنگ تحمیلی ایستادگی و جهادی کار کردند، امروز نیز در عرصه اقتصادی باید جهادی کار کنند.

آیت الله اراکی خاطرنشان کرد: مسئولان باید شب و روز خود را صرف حل مشکلات مردم کنند. اگر می‌گوییم قاچاق در کشور صورت می‌گیرد، مسئولان باید خودشان به مرزها سرکشی کنند و یک فرد قابل اعتماد را در مرزها قرار دهند.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تصریح کرد: قاچاق و واردات بی‌رویه معنی ندارد. مسئولان شرایط جنگ اقتصادی را جدی بگیرند و جهادی عمل کنند.

وی با اشاره به حوادث روزهای اخیر در کشور، گفت: طرفداری ترامپ از اغتشاشگران مشخص کرد که فتنه در داخل ایجاد شده و با حمایت و پشتیبانی آمریکا و اسرائیل اداره می‌شود.

آیت الله اراکی ادامه داد: در سال 88 ضربه بسیار بدی بر پیکر و منافع ملت وارد کرد. باید از این امر عبرت بگیریم و در خط ولایت فقیه جهت رسیدن به مطالبات ملت تلاش کنیم.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها