فلاحت‌پیشه در گفت‌وگو با دفاع پرس:

دشمن به بهانه دغدغه معیشتی مردم در امور کشور مداخله می‌کند

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئولان باید به وعده‌های خود جامه عمل بپوشانند، گفت: دشمن به بهانه دغدغه معیشتی مردم در امور کشور مداخله می‌کند.
کد خبر: ۲۷۲۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶ - 01January 2018

اقدام و عمل جایگزین وعده و شعار شود/ نارضایتی مردم، دشمنان را تحریک به مداخله در امور کشور می‌کند«حشمت‌الله فلاحت‌پیشه» عضو کمیسیون امنیت ملی و نماینده مردم اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با اشاره به پیام رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر حمایت از اقدام اعتراض‌آمیز مردم در برخی از شهرهای ایران، اظهار داشت: تروریست خطاب کردن ایران و جلوگیری از ورود مردم کشورمان به آمریکا، تهدید و افزایش تحریم علیه جمهوری اسلامی از جمله اقدامات اخیر ترامپ بود، چگونه ممکن است با این همه ظلم که در حق مردم ما روا داشته، ناگهان دلسوز و غمخوار ملت ایران شود؟! تغییر موضع آمریکا جز برای منافع خود نیست.

این نماینده خانه ملت در ادامه با توجه به وضعیت نابسامان اقتصادی آمریکا و اینکه سردمداران این کشور بیشترین هزینه در جهت حمایت از گروه‌های تروریستی در راه کشتار مردم بی‌گناه کشورهای اسلامی صرف می‌کنند، افزود: ترامپ به نارضایتی مردم کشورش نسبت به عملکرد خود توجه و دلسوزی کند تا بداند هیچ تاثیری در بهبود شرایط اقتصادی آمریکا نداشته است.

وی آمریکا را عامل اصلی تنش و درگیری در منطقه دانست و تصریح کرد: اینکه ترامپ ما را به رعایت حقوق شهروندی و آزادی بیان دعوت می‌کند، نشان از عدم سلامت روان وی دارد؛ چراکه ناقض تمام قوانین حقوق بشری خود آمریکایی‌ها هستند، کشتار مردم عراق و سوریه گواه بر این ادعاست.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی رسیدگی به مشکلات معیشتی مردم را از مهم‌ترین وظایف دولت و مجلس دانست و خاطرنشان کرد: مردم تحمل این همه گرفتاری را ندارند، گرانی و بیکاری جوانان از بزرگ‌ترین چالش‌ها و معضلات کشور شده و باید به جای وعده‌های توخالی اقدام و عمل پیشه کرد. دولت و مجلس باید در جهت رسیدگی به مطالبات مردم جدی باشند؛ چراکه دشمن به بهانه دغدغه معیشتی مردم در امور کشور مداخله می‌کند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها